سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کرمان معرفی شد

علی باقری به عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم موسوی، مشاور و مدیر کل دفتر امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، حکم انتصاب علی باقری، سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان را که از سوی وزیر جهاد کشاورزی امضا شده بود، به وی اعطا کرد و با اهدای لوح تقدیر از خدمات داوود بیگلری رئیس سابق سازمان یاد شده نیز قدردانی کرد.

 موسوی به سوابق داوود بیگلری اشاره و گفت: وی سوابق و تجارب فوق العاده‌ای در زمینه‌های مختلف دارد و حضور فعال و همیشه در صحنه وی و کار جهادی کردن و خدمت بی منت به کشاورزان از خصوصیات بارز وی می‌باشد.

در این مراسم حجت الاسلام غفاری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان  گفت: مردم ما با حضور پرشور و معنادار در انتخابات دوره دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، عمق بصیرت، آگاهی و قدرت اراده خود را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری  به جهانیان و به ویژه دشمنان کشور نشان می‌دهند.

وی افزود: با حضور یکپارچه مردم در این انتخابات، حمایت همه جانبه خود از نظام را نشان می‌دهند و این خود پیام مای قاطعی برای دشمنان این مرز و بوم به همراه دارد.

حجت اسلام غفاری با اشاره به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در تحقق این حماسه سیاسی بیان داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در بحث امنیت غذایی و انتقال غذای سالم بر سر سفره مردم در این برهه حساس زمانی نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی تغییرات مدیریتی را یکی از اسباب تحول و ارتقای توانایی‌های سازمانی دانست و افزود:‌ حضور مدیران برجسته و توانمند، یکی از ویژگی‌های مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان است.

بخش کشاورزی باید از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها بهره‌مند شود 

امیر حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این مراسم گفت: بخش کشاورزی برای استان از ۲ حیث  نقش آن در تامین امنیت غذایی و  اشتغال زایی دارای اهمیت ویژه ای  است. 

وی  با تاکید بر تکمیل طرح‌های اجرا شده در این حوزه، استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها و تکنولوژی‌های نوین را در حوزه کشاورزی مهم و ضروری دانست.

امیر حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان داشت: کمیته‌های تخصصی تبصره ۱۸ در شهرستان‌ها باید با هماهنگی فرماندار و مدیران جهاد کشاورزی برگزار شود.

وی گفت: تکمیل زنجیره تولید گوشت و حرکت به سمت محصولات استراتژیک کشاورزی، حتما باید در برنامه جهاد کشاورزی قرار گیرد. 

داوود بیگلری رئیس اسبق سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات همکاران سازمان گفت: اهداف سازمان جهاد کشاورزی بر اساس اصول کارگروه امنیت غذایی ذیل شورای پدافند غیرعامل و مکتب حاج قاسم سلیمانی و تبیین جهادی بنا شده است.

وی تاکید کرد: به‌رغم همه مشکلات و سختی‌ها، ۸۵ درصد صادرات استان، ۳۸ درصد اشتغال و ۳۰ درصد تولید ناخالص کشاورزی سهم بخش کشاورزی است.

بیگلری بیان داشت: کارکنان مجموعه سازمان جهاد کشاورزی، نیروهای بسیار شریف و خدمت رسانی هستند که با وجدان کاری که دارند، وظیفه خودشان را به خوبی انجام می دهند.

وی گفت: ما با مردمی سرو کار داریم که دست در آسمان و پای در گل دارند و خدمت رسانی به این قشر از جامعه یکی از موهبت هایی بود که خداوند در طول خدمت به اینجانب عطا کرد.

در این مراسم علی باقری، سرپرست جدید سازمان در سخنانی با تاکید بر اینکه تمام تلاش و همت خود را برای خدمت بی منت به کشاورزان به کار می‌گیرم، گفت: امروز باید در کنار هم برای حل مشکلات کشاورزان و همکاران تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت چیزی فراتر از امانت است و در پایان دوره مسئولیت باید به آنچه که تحویل گرفته‌ایم چیزی را اضافه کنیم، تصریح کرد: دستیابی به اهداف و نقطه مطلوب، بدون هماهنگی همه اجزای یک سازمان مقدور نیست.

در این مراسم، مشاور و مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، حکم انتصاب علی باقری، سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان را که از سوی  وزیر جهاد کشاورزی امضا شده بود، به وی اعطا کرد و با اهدای لوح تقدیر از خدمات داوود بیگلری قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.