آمادگی کامل استان کرمان برای برگزاری انتخابات پرشور

ستاد انتخابات استان کرمان با حضور استاندار و فرمانداران سراسر استان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با اعلام اینکه اصل انتخابات یک اتفاق مهم در کشور و یک نماد در جهان است و اگر انتخابات تقویت شود اهمیت زیادی پیدا می‌کند گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای یک اصل مهم است.

وی افزود: مردم با مشارکت در انتخابات نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را انتخاب می‌کنند و مسئولیت تصمیم خود را می‌پذیرند.

استاندار کرمان بیان کرد: سلامت انتخابات مهم است و بدون عیب نقص برگزار کردن انتخابات و عدم دخالت در فرایند انتخابات بینی و بین الله اجازه نداریم علایق سیاسی خود را در انتخابات دخالت دهیم.

وی گفت: من به عنوان استاندار کرمان یا فرماندار نباید سلایق خود را در انتخابات دخالت دهیم شرعا و قانونی قابل قبول نیست و اجازه دخالت به هیچ کس ندهیم و ما مامور برگزاری انتخابات سالم هستیم. 

فداکار افزود: هنوز نظر ۱۰۰ درصدی شورای نگهبان درباره تایید و رد صلاحیت‌ها اعلام نشده است و بعد از اعلام نظر نهایی باید به افزایش مشارکت کمک کنیم.

وی بیان کرد: حضور در مساجد، مدارس و بین دانشجویان و سران طوایف برای فضا سازی انتخابات مورد تاکید است.

استاندار کرمان گفت: حوزه‌ای آتی بخش لاینفک و جدانشدنی انتخابات است و اگر مشکلاتی باشد برطرف شود.

وی افزود: ظرفیت خوبی در حوزه معدنی جنوب استان فعال شده و یک معدن تیتانیوم و پروژه فولادی آماده افتتاح داریم. 

فداکار بیان کرد: مسائل و مشکلات شهرستان در اسرع وقت پیگیری و رفع می‌شود و منابع عمرانی در حال ابلاغ و پرداخت است.

جلالی رییس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه ۳ تا مانور تا تا زمان برگزاری انتخابات انجام می‌شود تا میزان آمادگی ستاد‌ها سنجیده شود گفت: برای گروه‌های میانی گروه‌های ۹ گانه برای مشارکت بیشتر در انتخابات تقدیم فرمانداران شد.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر استانداران کرمان در شهرستان‌ها برای کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های امید افرینی حضور پیدا می‌کند.

جلالی با اعلام اینکه ۲ هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رأی در استان کرمان ثبت شده است بیان کرد: اکثریت فرایند انتخابات الکترونیکی شده است و تمام تلاش صورت می‌گیرد که نقطه کور نداشته باشیم.

وی با اشاره به آمادگی فرمانداران در سراسر استان گفت: استان کرمان آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات پرشور را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.