رییس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام خبر داد

افتتاح و بهره‌برداری از ۷۲ طرح بخش کشاورزی در ایلام

رییس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: بیش از ۱۴ هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و بهره برداری از ۷۲ طرح زیربخش کشاورزی همزمان با گرامیداشت دهه فجر در استان هزینه شده است.

حشمت عزیزان رییس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۸۴ نفر به صورت مستقیم و یک هزار و ۴۶۵ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از ۷۲ طرح در بخش‌های گوناگون کشاورزی ۱۵۲ خانوار از مزایای این طرح‌ها در نقاط مختلف استان برخوردار می‌شوند.

عزیزان ادامه داد: این طرح‌ها شامل ۳۸ پروژه آب و خاک، ۱۲ طرح دام و طیور، شیلات و آبزیان هشت طرح، باغبانی و گلخانه یک پروژه، صنایع تبدیلی و تکمیلی ۲ فقره، تعاون روستایی ۹ مورد و آبخیزداری و منابع طبیعی هم ۹ طرح است.

وی یادآور شد: این طرح‌ها همزمان با دهه مبارک فجر در سراسر استان با حضور مسئولان ارشد استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام اظهار کرد: شهرستان چرداول با ۱۴ طرح در بخش آب و خاک از جمله سیستم‌های نوین آبیاری و زهکشی بیشترین پروژه‌های آماده بهره برداری و افتتاح را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.