استاندار ایلام:

۳۲۶ طرح در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

استاندار ایلام با بیان اینکه ۳۲۶ طرح با اعتباری بیش از ۳۷ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها ۲۴۸۹ نفر اشتغال غیرپایدار و ۳۶۸ اشتغال ایجاد خواهد شد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام اظهار کرد: امید است این فضای عطرآگین در سراسر خانواده‌ها که امروز به واسطه میلاد امیرالمومنین (ع) جامعه ایرانی سایه افکنده است، این حس خوب مهر و همدلی و از خودگذشتگی همیشه در سرزمین ایران اسلامی جاودانه باشد.

استاندار ایلام با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: با همدلی و همکاری و معاضدت همه دستگاه‌های اجرایی استان بسیاری از طرح‌های مهم تأثیرگذار در سفره مردم و اقتصاد استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی به افتتاح ۲۳۹ طرح و پروژه در استان همزمان با ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: این میزان طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

استاندار ایلام یادآور شد: همچنین در این ایام ۵۲ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ناپایدار ۲۴۸۹ نفر کلنگ زنی می‌شود.

بهرام نیا بیان کرد: ۳۵ پروژه و طرح اقتصادی در استان با اعتبار چهار و هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال با اشتغال پایدار ۳۶۸ نفر نیز فعال و به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: در مجموع در ایام الله دهه مبارک فجر ۳۲۶ پروژه با اعتباری بیش از ۳۷ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال با اشتغال غیر پایدار ۲۴۸۹ نفر و ۳۶۸ اشتغال پایدار افتتاح، کلنگ زنی و فعال خواهد شد.

بهرام نیا گفت: برای سفر دوم ریاست محترم جمهوری نیز طرح‌های بزرگ استان از جمله تونل کبیرکوه و فاز اول سامانه گرمسیری برای آبیاری پنج هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای اینکه ناامیدی را در جامعه تزریق کنند از هیچ مضایقه‌ای دریغ نکرده‌اند، افزود: ملت ایران اسلامی با استقامت و صبر در برابر همه تهدیدات از جمله جنگ سخت، جنگ فرهنگی و اقتصادی ایستادند و این مقاومت و ایستادگی ادامه دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.