وضعیت آمادگی لجستیکی امداد و نجات هلال احمر فارس ارزیابی شد

با حضور ارزیابان سازمان امداد و نجات کشور، مراکز امدادی و عملیاتی جمعیت‌های هلال احمر در فارس مورد ارزیابی قرار گرفتند‌.

معاون امداد و نجات این جمعیت از ارزیابی تمامی مراکز امدادی و عملیاتی هلال احمر توسط ارزیابان منتخب سازمان امداد و نجات با رویکرد وضعیت آمادگی لجستیکی خبر داد.

مهدی خوبیار گفت: تیم ارزیابی سازمان امداد و نجات هلال احمر از روز ۲۳ دی ماه تا دوم بهمن ماه امسال با حضور در استان فارس از کلیه مراکز امدادی و عملیاتی این جمعیت نظیر انبار‌های امدادی، پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز ترابری و اتاق آماده عملیات شعب سراسری استان فارس بازدید کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس تصریح کرد: این کارشناسان همچنین با حضور در ۳۰ انبار امدادی در تمامی شعب هلال احمر استان، آخرین وضعیت حوزه اقلام زیستی در امدادرسانی‌ها ارزیابی کردند.

او افزود: بروز بودن امکانات و تجهیزات لجستیکی، ترابری و همچنین بررسی آمادگی نیرو‌های امدادی از اهم مواردی بود که این ارزیابان در ۳۶ پایگاه امداد و نجات مورد بررسی قرار دادند.

خوبیار در پایان بیان کرد: این ارزیابی‌ها هرساله و با هدف تعیین سطح آمادگی مجموعه‌های حوزه لجستیک عملیاتی هلال احمر صورت می‌پذیرد.

لازم به ذکر است، جمعیت هلال احمر استان فارس بر اساس شاخص‌های ارزیابی کلان کشوری در سال ۱۴۰۱ به عنوان هلال احمر برتر در حوزه امداد و نجات معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار