ضرورت تخصیص درآمد دستگاه‌های اجرایی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همه دستگاه‌های اجرایی باید یک درصد از درآمد خود را به این سرفصل اختصاص دهند.

محسن حسین‌میرزایی اظهار دشات: اگر چه انجام کار‌های عمرانی برای توسعه کشور و استان مهم و ضروری است، اما نباید از اهمیت فرهنگ غافل شویم.

وی افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات موجود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.

حسین میرزایی اضافه کرد: برگزاری مستمر جلسات ترویج فرهنگ و شهادت باید در همه شهرستان‌ها انجام شود و فرمانداران باید به این مهم توجه جدی داشته باشند و مردم باید خروجی جلسات را لمس کنند.

وی بیان داشت: همه کوچه‌ها و محلات چهارمحال و بختیاری باید مزین به تمثال و نام شهدا شود و باید این کار در همه شهر‌ها و روستا‌های این استان انجام شود.


بیشتر بخوانید


حسین میرزایی گفت: نصب تندیس شهدا در شهرستان‌های مدنظر از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پیگیری تا در اسرع وقت انجام شود.

وی تصریح کرد: همه مکان‌های در دست افتتاح، میادین و اماکن عمومی باید به نام شهدا مزین و افتتاح شود.

حسین میرزایی تاکید کرد: با توجه به همزمانی روز گرامیداشت شهدا و انتخابات باید فرمانداران و بنیاد شهید استان مراقبت باشند که یادواره شهدا میدان جولان تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نشود.

وی با اشاره به غبارروبی همه گلزار‌های شهدا در ایام الله دهه فجر، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی برای چاپ کتاب شهید الیاس احمدی و برگزاری یادواره شهدا همکاری کنند تا به بهترین نحو انجام شود.

حسین میرزایی ادامه داد: فرمانداران و مسئولان بنیاد شهید استان مراقب باشند که یادواره‌های شهدا میدان جولان تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار