شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه ایی در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری باند سارقان سیم و کابل برق و لوازم منزل با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حمید نوری   گفت: در پی وقوع سرقت‌های سیم و کابل برق و لوازم منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه وقوع سرقت‌ها و بانک‌های اطلاعاتی موجود مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ و با توجه با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان طی عملیات هماهنگ، اعضای باند سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان که توجیهی برای اقدامات خود نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق و لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اقرار کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر شهروندان به هشدار‌های پلیس و ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، در خصوص افراد و موارد مشکوک از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 

برچسب ها: فراجا ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار