برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

مرحله نخست المپیاد‌های علمی دانش آموزی کشور از امروز در استان برگزار شد.

رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از آغاز المپیاد‌های علمی دانش آموزی در ۱۰ قطب استان خبر داد.

شهاب جانباز گفت: مرحله اول المپیاد‌های علمی دانش آموزی با شرکت هزار و ۸۳ دانش آموز استان در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در ۱۴ رشته کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کار آفرینی، نجوم و اختر فیزیک، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، سواد رسانه‌ای، ریاضی، اقتصاد و مدیریت، ادبی، علوم و فناوری نانو و زیست شناسی از امروز جمعه ۱۳ بهمن ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در ۱۰ قطب استان (ناحیه یک شهرکرد، ناحیه دو شهرکرد، بروجن، کیار، اردل، فارسان، لردگان، فلارد، بن و میانکوه) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش استان افزود: تمهید مقدمات برگزاری این آزمون صورت گرفته و دانش آموزان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لازم است به سامانه my.medu.ir مراجعه کرده و پس از ورود به پنل کاربری خود، کارت را دریافت و چاپ کنند. همچنین به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و شناسنامه یا مدرک شناسایی معتبر برای دانش آموزان الزامی است.

وی گفت: اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول در سامانه my.medu.ir بارگذاری خواهد شد و پذیرفته شدگان مرحله اول، بدون نیاز به ثبت نام مجدد، می‌توانند در آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.