در دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح ۲۲ طرح آب و فاضلاب در خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از افتتاح ۲۲ طرح حوزه آب و فاضلاب استان در دهه فجر خبر داد.

 

دوستی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح ۲۲ طرح این شرکت در دهه فجر با اعتبار ۱۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان گفت: مهمترین طرح افتتاحی در دهه فجر امسال مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی جنوب شهر بیرجند است که با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

او افزود: همچنین طرح آبرسانی به شهر بیرجند با حفر تجهیز ۲ حلقه چاه و آبرسانی به روستا‌های نوغابچیک و بویک و ورقنه و شروع طرح آبرسانی مسکن محرومین شکرآب و چهکند و حسین آباد سادات نیز در برنامه افتتاحیه قرار دارد.

دوستی اظهار کرد: در شهرستان درمیان نیز شاهد افتتاح طرح‌های اصلاح شبکه و نوسازی انشعابات روستای آواز و آبرسانی به روستای فخرود خواهیم بود همچنین طرح پایدارسازی تأمین آب روستای دوست آباد سرایان و سه روستا از مجتمع ارسک بشرویه و اصلاح شبکه و نوسازی انشعابات روستای ماهیرود سربیشه نیز در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از بهره برداری از ۴ طرح در شهر طبس همزمان با دهه فجر خبر داد و بیان کرد: آبرسانی به روستا‌های اقماری دیهوک، آبرسانی به شهر طبس با حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه، توسعه شبکه آب در ۲ سایت ۵۰ و ۷۹ هکتاری مسکن ملی طبس از جمله این طرح هاست.

او به افتتاح مخزن هزار متر مکعبی شهر باغستان فردوس اشاره کرد و ادمه داد: همچنین آبرسانی به روستای گستج از مجتمع فتح آباد فردوس و توسعه شبکه آب مسکن ملی فردوس و اسلامیه نیز در دهه فجر انجام خواهد شد.

دوستی با بیان اینکه در دهه فجر آبرسانی به روستای رجنگ و طرح اضطراری مجتمع کلی بزن آباد دو طرح شرکت در شهر قائنات است، افزود: آبرسانی به روستا‌های استند و ۳ روستا از مجتمع طارق و آبرسانی به مجتمع طبسین نیز سهم شهر نهبندان از طرح‌های دهه فجر است.

در دهه فجر عملیات اجرایی طرح فاضلاب خوسف و ۲۱ طرح دیگر در استان آغاز می‌شود.

برچسب ها: دهه فجر ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار