معتمدان و سران طوایف باید مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت :معتمدان و سران طوایف باید از ظرفیت‌های خودشان استفاده کنند و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

 سردار سرتیپ محمد شرفی   در نشست انتظامی با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار در سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: در مقطع فعلی اجتماعی ما هیچ معروفی بالاتر از مشارکت در انتخابات نداریم و دشمنان با توجه به نزدیک شدن به انتخابات می‌خواهند به افکار عمومی نفوذ پیدا و مردم را در جهتی که میل دارند بر ضد منافع نظام جمهوری اسلامی هدایت کنند و در این راستا دشمن با همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و ارتباطی خود برنامه ریزی کرده است که مشارکت در انتخابات را کم کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود افزود: این اقتدار باعث افزایش قدرت بازدارندگی و از نفوذ و تعرض به خاک ما توسط دشمن جلوگیری می‌کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «کسانی که صاحب مخاطب هستند وظیفه دارند دیگران را به انتخابات دعوت کنند» و از آن ها به عنوان منادیان انتخابات نام می‌برد.

وی تصرح کرد: دشمنان با توجه به اینکه منافعشان در این منطقه به خطر افتاده است ، تلاش و هزینه می‌کنند تا نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند، اما تجربه نشان داده دشمنان هرچه بیشتر به ما حمله کنند ما قوی‌تر می‌شویم و زیرساخت‌های دفاعی از نظر انسانی و موشکی افزایش و ارتقا پیدا کرده است.

سردار شرفی تاکید کرد: دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی دارای خطوط و راهبردهای مشخص و معینی هستند ولی دشمن در میدان نبرد رفتار خودش را براساس رخدادها و حوادث تنظیم و گسترش می‌دهد و منتظر ضعف‌ها و بروز اختلافات داخلی است تا علیه حاکمیت ما عمل کنند و ما اجازه فرصت و اشتباه در این مقطع را نداریم و شناختن راهبرد دشمن ضروری است و باید بدانیم دشمنان برای ما چه نقشه‌ای دارند تا بتوانیم با آنها مقابله کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به پیشرفت‌های موشکی ما در حوزه دفاعی به آن نقطه بازدارندگی ۱۰۰ درصدی رسیده‌ایم و در حوزه سرمایه‌های اجتماعی به یک وحدت و هم افزایی نیاز داریم اگر نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی مردمی خودش را بالا ببرد میزان بازدارندگی نظام هم بالاتر می‌رود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: هر کس مردم را ناراضی کند با هر زبان و عملی خیانت به جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن کرده و مسوولان باید دنبال جهاد تبیین و روشنگری بروند.

سیستان و بلوچستان جز امن‌ترین استان‌های کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز ضمن گرامیداشت یاد شهدای اسلام و شهدای حادثه تروریستی راسک و کرمان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان با بیش از ۱۸۸ هزار کیلومترمربع از پهناورترین استان‌های کشور و بیش از ۱۵ درصد از وسعت کشور را در اختیار دارد.

سردار دوستعلی جلیلیان بیان کرد: جمعیت سیستان و بلوچستان بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ملیت ایرانی و بیش از ۵۰۰ هزار نفر اتباع خارجی غیر مجاز و مجاز در استان سکونت دارند.


وی ادامه داد: تهدیداتی که متوجه سیستان و بلوچستان است علاوه بر گروهک‌های معاند جیش الظلم، انصارالشیطان، داعش و گروهک‌های دیگر دست نشانده سرویس‌های استکبار جهانی هستند و تا این لحظه هیچ گونه موفقیتی با توجه به وحدت مردم مومن و ولایت مدار این استان کسب نکردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: معتمدان و سران طوایف در طرح "امنیت محله محور" ما را همراهی کردند و در حوزه کاهش جرایم بویژه سرقت ۱۵ درصد کاهش سرقت و در حوزه عملکردها و کشفیات سلاح‌های غیر مجاز بیش از ۵۲ درصد افزایش کشفیات سلاح‌های جنگی و دستگیری اتباع بیگانه و برخورد با جرایم خشن را داشتیم.

وی تاکید کرد: طبق آخرین ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها که در سامانه ۱۹۷ و ۱۱۰ ارزیابی‌های میدانی مردم از عملکرد مجموعه نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان رضایت داشته‌اند که موجب عصبانیت گروهک‌های معاند و دشمنان شده است و این استان از لحاظ کیفیت و کمیت آماری می تواند جز امن‌ترین استان‌های کشور محسوب شود.

 
 

برچسب ها: فراجا ، معتمدین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار