اسرائیل ادعا کرد که تونل‌های حماس را با آب دریا پر کرده است

نظامیان رژیم صهیونیسیتی امروز سه شنبه ادعا کردند که برخی از تونل‌های حماس در نوار غزه را با آب دریا پر کرده‌اند.  

نظامیان رژیم صهیونیسیتی ادعا کردند که برخی از تونل‌های حماس در نوار غزه را با آب دریا پر کرده‌اند.  ادعا شده این عملیات که برای چندین هفته ادامه داشته، شامل استفاده از تزریق آب با جریان بالا به داخل تونل‌ها به عنوان بخشی از استراتژی‌های متنوع ارتش اسرائیل برای مقابله با قابلیت‌های زیرزمینی حماس است.

این عملیات شامل اتصال پمپ‌ها و لوله‌ها به تونل هاست. در ماه دسامبر، وال استریت ژورنال گزارش داد که ارتش اسرائیل این عملیات را آغاز کرده است.

ارتش اسرائیل درحالی چنین ادعایی را مطرح کرده است که به گفته مقامات آمریکایی و اسرائیلی، حدود ۸۰ درصد از شبکه تونل‌های حماس که در زیر غزه پس از هفته‌ها تلاش اسرائیل برای نابودی آن‌ها دست نخورده باقی مانده است که این نشان می‌دهد اسرائیل در رسیدن به اهدافش شکست خورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
اگه آب بستید خوب وارد شوید ببینید داخل تونلها چه خبر شده!؟ انشاالله که از تونلهای مبارزان فلسطینی جزء خبر لت و پار شدن شما کودک کشان صَهیون بعلت تله های انفجاری چیزی دیگری به جهان مخابره نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسس
۰۹:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
چقدر جالب میشه چندی بعد کلی نیرو از خانه نتانیاهو بزنن بیرون . مثل آبی که از تنور اومد و طوفان نوح شد
خخخخ
یا مثل کاری که داوود نبی در یکی از جنگ هایش کرد. اول نشون داد که میخواهد حمله به برج و بارو کنه ولی سربازش تونل زیر زمینی زدن و از زیر وارد شهر شدن و فتح کردن.
البته اگه من فلسطینی بودم زیر شهرک های اسرائیلی تونل میزنم و کلی بمب می‌گذاشتم اونجا. وقتی بیشتر سربازاشون حمله کردن به غزه، بمب هارو می‌ترکوندم. هم شهرک هاشون نابود میشد، هم کلی سرباز میموند که نه راه پس داشتن نه راه پیش. فک کن مثلا 10000 تا سرباز یهویی اسیر میشدن.
خخخخ
چه شود...
بلد نیستن که..
واالله
غزه ایم نشدیم...
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر تروریست
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۷:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : رزمندگان حماس القسام بیکار ننشسته اند که شما صهیونیستهای جنایتکار اشغالگر تونل‌های مقاومت اسلامی حماس رو پر از آب کنید مطمئن باشید حماس در ادامه تونلهایی که توسط شما سفاکان صهیونیستی یافت شده دیوارهای مستحکم ساخته که آب دریا به دیگر نقاط تونلها نفوذ نکند برای همین فکر کردید تونلهای زیر زمینی حماس را توانسته ایید پر از آب کنید عمرا بتوانید تونل‌های با طول بیش از 500 کیلومتری حماس را پر از آب کنید اگر تونلی در از آب شده این نشان دهنده این است که جلوش سدی دیواری مستحکم کشیده شده که آن قسمت کوتاه از تونل پر از آب شده زهی خیال باطل این تونلها هزار راه خروجی ورودی مخفی دارد و حماس القسام می توانند راه های جدیدی برای ورودی خروجیشان باز کنند شما عمرا به مهندسی مقاومت اسلامی حماس القسام پی نخواهید برد و هرگز نمی توانید حماس القسام را شکست دهید و هرگز نمی توانید کل تونل‌های حماس را پر از آب دریا کنید شما در باطلاق غزه فرو رفته ایید و نابود می شوید . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی . التماس دعا و صلوات . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
ازکجامعلوم شایدانشالله فکرخالی کردن اب هم کردن شاید شکافی یاسوراخی ایجادکردن خالی میشه
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
چقدر احمق هست نتیایاهو پیش خودش فکر نمیکنه آب ول کنه داخل تونلها اسرای اسراییلی اونجا باشند
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۹:۵۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
بذار اینکار رو هم بکنند، همین پمپاژآب بیهوده هم روزانه میلیونها دلار خرج روی دست موشهای کثیف صهیونیست میذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
من از صهیونیستها بدم میاد اما، پر کردن حتی ۲۰ درصد از تونلهای حماس از نظر اسرائیلیها یک موفقیت هست. حماس و مردم غزه باید مانع ورود صهیونیستها به غزه میشدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
اسرائیل غلط کرده
آخرین اخبار