برنامه‌ریزی برای انعکاس گزارش‌های مردمی در خصوص اسکان اتباع غیرمجاز

خضری پور گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا مردم بتوانند در خصوص اسکان اتباع غیر‌مجاز، گزارش‌های خود را به دستگا‌ه‌های مربوطه منعکس کنند.

کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان کرمان سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیر‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران سراسر استان برگزار شد. 

روح‌الله خضری‌پور، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: بر‌اساس ابلاغیه وزیر کشور و با هدف ساماندهی مشاغل اتباع خارجی، فرمانداران نیاز‌سنجی نیروی کار با هدف تدوین اطلس مشاغل را انجام و برنامه‌های پیشنهادی خود را اعلام کنند. 

وی در خصوص مهاجرینی که دارای مجوز اقامت هستند، افزود: ساماندهی و بهره‌برداری حداکثری از فرصت حضور آنان در دستور کار است و برای فاقدین مجوز بازگشت به کشورشان از جانب سازمان ملی مهاجرت طرحی در حال اجرا است. 

خضری‌پور بیان کرد: اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم تا مردم نیز بتوانند در خصوص اسکان اتباع غیر‌مجاز گزارش‌های خود را به دستگا‌ه‌های مربوطه منعکس کنند. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان بیان داشت: از ابتدای امسال ۱۰ نشست با مسئولان مرتبط در خصوص ساماندهی اتباع خارجی در استان برگزار و مصوبات قابل توجهی به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان ابلاغ شده که نتایج مطلوبی از اجرای آن‌ها حاصل شده است.

پیگیری مصوبات مربوط به ساماندهی حاشیه‌نشینی اتباع، عملکرد قرارگاه استانی جمع‌آوری و طرد اتباع خارجی غیر‌مجاز و پیگیری مصوبات جلسات قبل از دیگر اقدامات این کمیسیون بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار