همزمان با ایام دهه فجر

۱۱۹ طرح گازرسانی در کردستان به بهره برداری می رسد

به گفته مدیر عامل شرکت گاز کردستان، ۱۱۹ پروژه گازرسانی به روستا‌ها، واحد‌های صنعتی و پروژه‌های مقاوم سازی با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اعلام کرد: ۱۱۹ پروژه قابل افتتاح  برای دهه فجر شامل گازرسانی به ۲۹ روستا، ۹ کوخ، ۶۴ واحد صنعتی، ۱۰ پروژه مقاوم سازی، ۳ شهرک مسکونی، یک واحد بیمارستانی و ۳ پایگاه نظامی است.

وی اضافه کرد: با گازرسانی به  ۲۹ روستای یاد شده، تعداد روستا‌های گازدار استان کردستان به یک هزار و ۶۵۰ مورد افزایش خواهد یافت.

فعله گری به گازرسانی به مناطق کوخ نشین در شهرستان مرزی بانه اشاره کرد و بیان کرد: در حال حاضر ۹۸ کوخ در مناطق مرزی شهرستان بانه از نعمت گاز طبیعی برخوردار است و با افتتاح طرح های دهه فجر  این تعداد به ۱۰۸ کوخ افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان جزئیات طرح‌های افتتاح شده در شهرستان های استان را تشریح کرد و گفت: در شهرستان سنندج ۱۹ پروژه گازرسانی، در شهرستان قروه ۲ پروژه، در شهرستان سقز ۱۷ پروژه، در شهرستان دهگلان ۲ پروژه و در شهرستان سروآباد یک پروژه طی ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: ۶ پروژه گازرسانی در شهرستان مریوان، ۲۵ پروژه در شهرستان بانه،  ۹ پروژه در شهرستان دیواندره، ۲۱ پروژه  در شهرستان بیجار و ۱۷ پروژه در شهرستان کامیاران نیز بهره برداری خواهد شد.

فعله گری جمع کل شبکه گذاری برای ۱۱۹ طرح قابل افتتاح  را ۱۷۲ هزار و ۱۱۸ متر اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.