ضرورت اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های اجرایی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا خدمات انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم را به طور کامل تدوین و برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

غلامعلی حیدری در ویژه برنامه گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی که با حضور گسترده مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در دوران بلوغ و پختگی خود قرار گرفته است و از آنجا که دشمن نمی‌تواند با این حقیقت کنار بیاید درصدد است تا با روش‌ها و راه‌های مختلف نظام را تضعیف و از سرعت شتابان آن بکاهد.

وی افزود: دشمن در حال حاضر دو راهبرد برای مقابله با نظام اسلامی ایران در پیش گرفته است که راهبرد اول کند کردن حرکت انقلاب اسلامی و راهبرد دوم ناکارآمد نشان دادن دستاورد‌های نظام با توسل به تکنیک‌های روانی و بمباران رسانه‌ای است.

حیدری ولایتمداری و حرکت در مسیر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب را عامل مهمی برای خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن عنوان و اضافه کرد: به طور نمونه معظم‌له برنامه مبتکرانه زیبایی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داشتند و وقت زیادی گذاشتند و از نمایشگاه دستاورد‌های نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور بازدید کردند.

وی جهاد تبیین را راهکار دیگر برای مقابله با راهبرد‌های شیطانی دشمن دانست و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ دستاورد مهم به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است که در برخی از این دستاورد‌ها جزو کشور‌های اول جهان هستیم.


بیشتر بخوانید


حیدری بیان داشت: این دستاورد‌ها در حوزه‌های مختلف دفاعی، بهداشت و درمان، کشاورزی، مهندسی و علمی است، به‌طوری‌که در حوزه دفاعی ایران جزو کشور‌های قدرتمند از نظر دفاعی است و دشمن جرات نمی‌کند به کشور ما کوچکترین تعدی داشته باشد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، عمق استراتژیک ایران در منطقه توسعه یافته است و تولیدکننده موشک‌های بالستیک در حوزه دفاعی، ناوشکن، بالگرد شتابی و زیردریایی به شمار می‌رود.

حیدری تاکید کرد: در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی، این حرکت هیچگاه متوقف نشده و روز به روز موفق‌تر از گذشته به حرکت خود ادامه داده است.

وی به دستاورد‌های دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: در این دولت کار‌های بزرگی شده است و چهارمحال و بختیاری بر مدار پیشرفت قرار گرفته و با انجام دو سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان اعتبارات قابل توجهی برای استان در نظر گرفته شده است.

به گفته حیدری، اقدامات و دستاورد‌های قابل توجهی در زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی شامل آب، برق، گاز، ارتباطات، سلامت، کشاورزی، علمی، دانشگاهی، ورزشی و ساخت مسکن در استان شکل گرفته است که می‌طلبد این دستاورد‌ها هنرمندانه برای عموم مردم و به ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی خدمت جهادی مسوولان را عامل مهمی برای دفع دیگر فتنه دشمن مبنی بر کند کردن حرکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: تمام مدیران و مسئولان وظیفه دارند تا کمر همت ببندند و با اقدام و کار جهادی این توطئه دشمن را خنثی کنند.

حیدری با دعوت از مردم استان برای حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رای، تصریح کرد: دشمن درصدد است که انتخابات بسیار ضعیف و با حضور حداقلی مردم باشد تا از این طریق نظام را تضعیف کند، اما مردم هوشیار، با بصیرت و همیشه در صحنه استان بار دیگر با حضور حماسی خود فتنه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی یادآور شد: انتخابات شب قدر نظام است چرا که در این عرصه سرنوشت ملت ایران برای چهار سال مشخص می‌شود از همین رو می‌طلبد با حضور در پای صندوق‌ها از حق رای خود دفاع کنند و سرنوشت خوبی برای خود رقم بزنند.

گفتنی است؛ رژه موتوری و خودرویی، اجرای سرود دانش‌آموزی و قرائت شعر از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ۱۲ بهمن در استان چهارمحال و بختیاری بود.

به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، ۷۳۱ طرح با اعتبار ۲۴ هزار میلیارد ریال افتتاح و اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.