انگلیس احتمال حمله زمینی به یمن را رد کرد

معاون نخست وزیر انگلیس می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای فرستادن نیرو‌های زمینی به یمن ندارد.

الیور داودن، معاون نخست وزیر انگلیس صراحتا گفت کشورش نیرو‌های زمینی را برای نبرد با جنبش انصارالله یمن اعزام نخواهد کرد.

به گزارش اسکای نیوز، داودن گفت: «بیایید از همان ابتدا کاملا روشن صحبت کنیم. ما هیچ برنامه‌ای برای گذاشتن چکمه روی زمین نداریم». 

او مدعی شد که هدف حملات اخیر «کاهش توانایی» انصارالله در دریای سرخ بوده و قصد «بیرون راندن» این گروه از یمن را ندارد.

گفتنی است، انصارالله یمن در هفته‌های اخیر علیه کشتی‌های متعلق یا مرتبط با رژیم صهیونیستی حملاتی را انجام داده است. این جنبش می‌گوید این اقدامات با هدف حمایت از مردم فلسطین صورت گرفته که مدت‌هاست تحت محاصره قرار دارند. 

در همین حال، آمریکا و انگلیس در روز‌های گذشته حملاتی را علیه انصارالله ترتیب داده و این جنبش را به فهرست گروه‌های تروریستی بازگردانده‌اند. اما انصارالله می‌گوید تا زمانی که در غزه آتش‌بس برقرار نشده و غذا و دارو وارد این منطقه محاصره شده نشود، عملیات نظامی ادامه خواهد داشت.

سخنگوی انصارالله روز گذشته صراحتا اعلام کرد در راستای دفاع از خود به حملات علیه کشتی‌های جنگی آمریکا و انگلیس در دریای سرخ ادامه می‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۳:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : باید موشکهای قاره پیمای رادر گریز نقط زن قدرتمند با برد ۱۲۰۰۰ الی ۱۳۰۰۰ هزار کیلومتری را در اختیار یمن مقاومت قهرمان مقاوم عزیز قرار داد تا بتواند خاک سرزمینهای انگلستان و آمریکا را مورد هدف حملات موشکی پر قدرت مقالبه به مثل خود قرار دهند تا زمانی که حملات متقابل انجام نگیرد و انگلستان اروپا آمریکا کانادا استرالیا احساس امنیت خاطر کنند از اینکه کشورهایشان مورد حملات موشکی قرار نمی گیرد آن جنایتکاران به حملات سفاکانه موشکی خود به کشورهای اسلامی جهان اسلام ادامه می دهند ابرقدرتهای جهان خوار که خود را کلانتر پلیس کره زمین می دانند باید یک بار برای همیشه پاسخ سخت کوبند در خاک سرزمینهایشان را احساس کنند تا بفهمند که این توبمیریا از اون توبمریا نیست . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
نباید رد کند چون فقط با حمله زمینی این گروه ها از بین میروند
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۱:۵۸ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
اولا که توی مزدور فاسد غلط کردی و از تو فاضلاب خوردی.
ثانیا رزمندگان یمنی بهترین آرزویشان حمله زمینی از طرف رژیمهای فاسد غربی است چرا که در آنموقع اربابانت گوشمالی سختی خواهند دید و لذا ارباب نجستون مثل شما احمق نیست که وارد تله رزمندگان یمنی بشه چرا که اصلا توانایی ورود به خاک یمن رو ندارند.و به هیچ وجه توانایی جنگ زمینی رو با رزمندگان یمنی ندارند. و به همین خاطر رد می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
قصد بیرون راندن این گروه از یمن بهترین گزینه است
آخرین اخبار