شهادت نقطه آغاز پیامد‌های تاثیرگذارتر است

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: شهادت نقطه آغاز پیامد‌های تاثیرگذارتر است و شهدا زنده هستند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در یادواره شهدای زواره با بیان اینکه شهادت نقطه آغاز پیامد‌های تاثیرگذارتر است و شهدا زنده هستند گفت: شهدا بعد از شهادت موثرتر از قبل از شهادت هستند و جنبه‌های مادی و معنوی آنان بسیار بهتر آشکار می‌شود به همین دلیل است که می‌توانند الگو قرار بگیرند.


سردار حسین دهقان افزود: آنچه که امروزه در موضع نظام در قبال تمام تحولات جهانی وجود دارد محصول شهادت شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان است و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در بالاترین موضع قدرت در جهان قرار دارد.


او تصریح کرد: امروز همه دنیا قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است و دشمنان در طول این ۴۵ سال تمام توان خود را به کار گرفتند تا در مقابل نظام قرار گرفته و نظام را ساقط کنند، اما ملت ایران به مدد شهدا و در سایه رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان مقاومت کردند.


سردار دهقان بیان کرد: شهر زواره با جمعیت محدود در دوران دفاع مقدس ۱۲۰ شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و در یک روز نیز ۳۵ شهید از یک عملیات را مردم شهیدپرور این شهر تشییع کردند که این‌ها نشان از عظمت و مجاهدت شهدا است.


رئیس بنیاد مستضعفان کشور اضافه کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید در ایام دهه فجر برای مردم تبیین شود و اگر مردم غفلت کرده و فریب وسوسه دشمن را بخورند موجب شکست مردم شده؛ دشمنان می‌توانند بر روی نسل جوان که فاصله زیادی از سال‌های انقلاب دارند، تاثیرگذاری کنند.

او  یادآور شد: کسانی که در دوران انقلاب حضور داشتند با مقایسه وضعیت قبل و بعد از انقلاب، تغییرات و تحولات را متوجه می‌شوند و ارزش انقلاب را درک می‌کنند، اما جوانانی که با سال‌های انقلاب فاصله داشتند در موضع خطیر شناسایی انقلاب قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار