افتتاح پل شهرک صنعتی سمنان پس از ۱۷ سال

تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان پس از ۱۷ سال انتظار با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری افتتاح شد.

ساخت پل شهرک صنعتی سمنان به ۱۳۸۵ بازمی‌گردد که مدتی کوتاه پس از آغاز عملیات عمرانی این طرح تعطیل شد. به برکت سفر آیت‌الله رئیسی در سیزدهم آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان و تخصیص اعتبار برای تکمیل، این طرح جزو مصوبه‌های سفر شد و سرانجام با تخصیص اعتبارات از این محل و همت مسوولان ارشد استان سمنان، این پل پس از ۱۷ سال در سفر معاون رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید.

اصلاح نقاط حادثه‌خیز در مسیر مواصلاتی تهران- مشهد در محدوده استان سمنان، افزایش ضریب ایمنی تردد رفت و برگشت به شهرک صنعتی سمنان از جمله مزایای افتتاح طرح تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان است.

فاصله شهرک صنعتی سمنان تا مرکز شهر هشت کیلومتر و تکمیل نشدن پل روگذر شهرک صنعتی این شهر طی سال منجر به تصادف‌های متعدد شده است و تکمیل این طرح یکی از مطالبه‌های دیرینه مردمی و واحد‌های تولیدی مستقر در این شهرک به منظور کاهش تصادفات، افزایش ایمنی تردد با توجه به قرارگیری در محور اصلی تهران- مشهد بود که اکنون افتتاح این طرح نقش مهمی در امیدافزایی و تقویت سرمایه اجتماعی در این دیار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.