وزیر اقتصاد ۱۷ طرح شرکت شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان را افتتاح کرد

۱۷ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان به‌بهره‌برداری رسید.

۱۷ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان با اعتبار ۶۱۵ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال همزمان با دهه فجر ۱۴۰۲ بهره‌برداری رسید.

منبع بتنی پنج هزار مترمکعبی با اعتبار بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی افتتاح شد و دیگر طرح‌ها نیز همزمان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: عملیات اجرایی مرحله اول مدول ۲ و طرح ارتقاء و اصلاح سیستم استحصال آب خام صنعتی تصفیه‌خانه فاضلاب با هزینه ۷۳ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال از جمله طرح‌های افتتاح شده است.

محمدرضا باقری بیان کرد: اجرای شبکه برق برای نصب ۹ ترانسفورماتور و خرید ۲ عدد ترانسفورماتور ۵۰ کاوا به میزان ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، و حصارکشی به طول ۴۵ هزار متر به ارزش ۳۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده شهرک صنعتی سمنان در دهه‌فجر ۱۴۰۲ است.

اجرای خط انتقال پساب و مخزن ۲۰۰ مترمکعبی با اعتبار حدود ۲۳ میلیارد ریال، مشارکت در تکمیل اجرای پل ورودی با هزینه کرد ۲۰۰ میلیارد ریال و اصلاح شبکه و انتقال آب به منبع ۱۰ هزار مترمکعبی در شهرک صنعتی سمنان به میزان ۱۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال از دیگر طرح‌های بهره‌برداری شده همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.