بهره برداری از ۴۶ پروژه شرکت آبفای خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از بهره برداری ۴۴ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه در شرکت آب و فاضلاب با اعتبار ۳۲۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

 رضا نعیمی گفت: این ۴۴ پروژه که در مجموع شامل اجرای ۱۱۱ کیلومتر اصلاح و توسعه، حفر ۷ حلقه چاه، احداث ۳ باب ایستگاه پمپاژ، تجهیز ۱۱ حلقه چاه، احداث ۲۸ باب حوضچه شیرآلات، احداث ۶ باب مخزن ذخیره آب با حجم ۸۵۰ مترمکعب، اجرای ۴۳۳۰ متر برق رسانی، اجرای ۱۳ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، احداث ۱۱ باب اتاقک سرچاه، نصب و نوسازی ۷۵۰۰ فقره انشعاب آب و بهسازی ۴ دهنه چشمه امسال در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد. 

نعیمی گفت : در شهرستان بجنورد ۸ پروژه شامل اصلاح و توسعه شبکه‌های شهری و روستایی، طرح آبرسانی به روستای آبچور و حفر و تجهیز چاه شماره ۴، با اعتبار ۷۲.۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد. 

او گفت: در شهرستان شیروان نیز شاهد افتتاح ۱۰ پروژه آبرسانی به روستای بی بهره، زورتانلو، سولدی، روستای گلیان وحصار گلیان و بلقان شیروان بااعتبار ۹۲.۵ میلیارد تومان خواهیم بود. 

نعیمی گفت: ۴ پروژه در شهرستان اسفراین با اعتبار ۴۰.۸ میلیارد تومان شامل تجهیز چاه و خط انتقال آب، توسعه شبکه فاضلاب، نوسازی انشعاب آب و طرح آبرسانی به مجتمع روستایی دشت از مهمترین پروژه‌های این شرکت در این شهرستان است. 

او از بهره برداری ۹ پروژه در شهرستان فاروج با اعتبار ۴۶.۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در بخش شهری و روستایی این شهرستان، آبرسانی به شهر فاروج و روستا‌های دربند و اسفجیر همچنین برق رسانی به چاه آب شرب روستایی از جمله پروژه‌های افتتاحی این شهرستان است. 

نعیمی گفت : ۸ پروژه در شهرستان گرمه با اعتبار ۴۳.۱ میلیارد تومان و ۳ پروژه در شهرستان رازوجرگلان با اعتبار ۱۲.۷ میلیارد تومان از جمله طرح‌های دهه فجر امسال است که در این شهرستان‌ها به بهره برداری خواهد رسید. 

او گفت: توسعه شبکه فاضلاب در بجنورد و اسفراین همچنین ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهرستان شیروان از جمله طرح‌های قابل افتتاح در بخش فاضلاب می‌باشد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های یکه شاخ، قزلقان و ناوه در شهرستان بجنورد و توسعه خط انتقال روستای دشت، ۲ پروژه‌ای است که عملیات اجرایی آن همزمان با چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.

برچسب ها: دهه فجر ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.