رفع عطش روستا‌های خراسان شمالی با اقدامات جهادآبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در دیدار با جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران و استاندار خراسان شمالی، بر رفع مشکلات مجتمع‌های محرومیت زدایی، تاکید کرد.

 رضا نعیمی مدیرعامل این شرکت گفت: طرح جهاد آبرسانی در ۱۶۴ روستای استان در قالب چهار مجتمع روستایی به نام‌های مجتمع ۶۷ روستایی پایین دست سد شیرین‌دره، مجتمع ۲۹ روستایی زیدر سرانی در شهرستان‌های مانه سملقان و بجنورد، مجتمع ۵۵ روستایی پرسه سو در شهرستان رازوجرگلان و مجتمع ۱۳ روستایی کهنه جلگه در شهرستان مانه و سملقان در حال اجرا است. 

نعیمی افزود: این طرح با قراردادی بالغ بر پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه در حال انجام است که تاکنون ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی عنوان کرد: در خصوص تکمیل پروژه‌های محرومیت زدایی وهمچنین ارائه برنامه زمانبندی جهت جلوگیری از تنش آبی تابستان ۱۴۰۳ مقرر شد؛ تا انتهای سال آبرسانی به ۶ روستا در مجتمع کهنه جلگه، ۱۷ روستا در مجتمع زیدرسرانی و ۲ روستا در مجتمع شیرین دره به اتمام برسد.

 استاندار خراسان شمالی هم در این نشست از سردار حسن زاده خواست تا به رغم کمبود اعتبارات در استان، نسبت به پیشبرد پروژه‌ها مساعدت نمایند. 

پروژه‌های جهادآبرسانی درخراسان شمالی با همکاری قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران استان اجرا می‌شود.

برچسب ها: جهادآبرسانی ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.