امام جمعه بافق:

حضور پر شور بافقی ها در راهپیمایی ها مؤید وفاداری آن‌ها به نظام است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: در طول ۴۵ سال گذشته، بیشترین حضور در راهپیمایی‌ها در استان یزد، متعلق به مردم بافق بوده که این نشان دهنده وفاداری آن‌ها به نظام و انقلاب است. 

حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق گفت: حضور پر رنگ شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن لرزه بر اندام آمریکا و اسرائیل و مستکبرین می‌اندازد. 

او افزود: خود دشمنان و مستکبرین اذعان دارند که هر راهپیمایی در ایران، چندین ماه کار ما را به عقب می‌اندازد و نقشه‌های ما را نقشه برآب می‌کند. 

حسینی بیان کرد: در طول ۴۵ سال گذشته شما مردم نمونه بودید و بیشترین حضور در راهپیمایی‌ها را در استان یزد، شما مردم بافق داشتید که این نشان دهنده وفاداری شما مردم به نظام و انقلاب است. 

او تصریح کرد: در انتخابات نیز همینطور بوده است که این مدال افتخاری بر گردن شما است. 

خطیب جمعه بافق گفت: در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر طاغوت هستیم. 

او بیان داشت: طولی نخواهد کشید که انقلاب ما به اهداف والای خود می‌رسد و به حکومت، ولی عصر (عج) متصل می‌شود. 

حسینی تصریح کرد: تا امروز هر آنچه که امام راحل و امام خامنه‌ای، فرمودند عملی شده است و باقی وعده‌ها نیز از جمله وعده پیروز حق بر باطل و پیروزی مظلومین بر ظالمین، عملی می‌شود. 

او خاطرنشان کرد: امروز عامل اصلی فتنه‌های عالم مثل همیشه آمریکا است و وظیفه دولت‌ها این است که هرگونه ارتباط و کمک خود را به اسرائیل قطع کنند. 

امام جمعه بافق ادامه داد: وظیفه ملت‌ها اگر معنای مظلوم برایشان اهمیت دارد، باید بر دولت‌های خود فشار بیاورند تا کمک به اسرائیل را قطع کنند. 

او گفت: در دنیا هرجا کشتاری می‌شود و خون مظلومی به زمین می‌ریزد، اول ظالمش آمریکای جنایتکار است. 

حسینی افزود: آمریکا به گفته رهبر معظم انقلاب شیطان بزرگ است و حضور شما مردم و شعار شما در دفاع از مظلومین و محکومیت ظالمین بدون شک اثر دارد. 

او با اشاره به بعثن رسول اکرم (ص) گفت: رهاورد بعثت رسول خدا تقوا و دوری ما از شرک و گناه است. 

خطیب جمعه بافق افزود: پیامبر خدا آمد تا با خدا صادقانه حرف بزنیم و در اعمال و کردارمان صادق باشیم و ظاهر و باطنمان یکی باشد. 

او بیان کرد: انسان با تقوا اینگونه نیست که در خلوت خود گناه کند و در بین مردم تسبیح دست بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار