حذف و همسطح سازی ۶۵۶ دریچه معابر منطقه ۱۳

با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ایمن سازی معابر شهری، ۶۵۶ دریچه واقع در معابر منطقه ۱۳ در سال ۱۴۰۲ و همگام با طرح تحول بیست گانه خدمت حذف و همسطح سازی شد.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ گفت: یکی از دغدغه‌های شهروندان و رانندگان وجود دریچه‌های فاضلاب غیر همسطح در معابر می‌باشد که تصادفات و ضرر‌های مالی را به همراه دارد، از این رو، حذف دریچه‌های زائد در معابر و همسطح‌سازی آن‌ها در طرح تحول بیست‌گانه خدمت که توسط شهردار تهران به مناطق ابلاغ شده است، مورد توجه قرار گرفته است. 

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ همزمان با اجرای عملیات آسفالت و نوسازی معابر شهری در شرق تهران، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳ نسبت به حذف ۱۳۶ دریچه و همسطح سازی ۴۸۷ عدد از آن‌ها در نواحی چهارگانه اقدام و در قالب طرح تحول ۲۰ بیست گانه خدمت حدود ۳۳ دریچه حذف و مناسب سازی شد. 

شهردارمنطقه ۱۳ اظهار داشت: عملیات همسان سازی دریچه‌های محدوده شامل برش و تخریب آسفالت و در نهایت همسطح سازی و بتن ریزی است.

محمد هادی علی احمدی، همسطح سازی دریچه‌ها را یکی از طرح‌هایی عنوان کرد که برای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و نیز ترافیک شهری به کار می‌رود و یادآور شد: این عملیات با شناسایی دریچه‌های زائد و حذف آن‌ها در محلات ادامه دارد.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار