حضور هلال احمر استان یزد برای پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از حضور بیش از ۲۰۰ امدادگر هلال احمر استان برای پوشش امدادی مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

محمد عشقی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها و مرکز استان اعضا جوانان، امدادگران و داوطلبان این نهاد در بین راهپیمایان با آمادگی کامل گفت: در این راستا ۱۲ پایگاه جاده‌ای، یک تیم واکنش سریع، ۲ تیم کوهستان تفت و مهریز و ۱ تیم امدادهوایی و یک تیم آنست، و از هر شهرستان یک تیم پنج نفره برای پوشش امدادی این مراسم در آماده‌باش قرار دارند.

او با اشاره به تجهیزات به‌کارگرفته برای پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: خودروی نجات، آمبولانس، خودروی کمک‌دار سبک و امداد هوایی در عملیات پشتیبانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان آماده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برپایی ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی توسط جوانان هلال احمر خبر داد و گفت: ایستگاه‌ها علاوه بر سنجش فشار خون مراجعه‌کنندگان، برای ارائه کمک‌های اولیه به حادثه‌دیدگان احتمالی آماده هستند.

عشقی برپایی ایستگاه‌های دوستدار کودک و نقاشی را از دیگر برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و افزود: این ایستگاه‌ها با موضوع انقلاب و انتظار ظهور پذیرای کودکان حاضر در راهپیمایی است.

این مقام مسئول در پایان شماره ۱۱۲ را آماده دریافت گزارشات مردمی از وقوع حوادث اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار