انتخابات صحنه هماوردی ملت ایران با آمریکا

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: بندرعباس یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های قدرت و مظهر پیشرفت ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها در پایان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بندرعباس گفت: امروز در مرحله‌ای از قدرت هستیم که اگر دشمن در هرکجا از سواحل خلیج فارس و حتی باب المندب و قاره آفریقا و اروپا خطایی کند، در خلیج فارس پاسخ خود را دریافت می‌کند.

وی به اردو‌های راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: دانشجویان در بازدید از مقر‌های نظامی، صنایع و پتروشیمی و دیگر پیشرفت ها، کار‌های عظیمی را که صورت گرفته می‌بینند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: اکنون در عرصه پزشکی، تحصیلی و سوادآموزی سرآمد هستیم و رتبه ۱۵ دنیا را در تولید علم از آن خود کرده ایم.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی افزود: آمریکا علی رغم صرف هفت هزار میلیارد دلار هزینه در خارومیانه، هواپیماهایش با چراغ خاموش وارد پایگاه عین الاسد عراق شدند.

وی گفت: انتخابات صحنه هماوردی ملت ایران با آمریکاست.

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها از شرکت کنندگان در راهپیمایی خواست دعوت کننده مردم به انتخابات باشند تا این حضور موجب شکست دوباره نقشه دشمنان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.