سرپرست سازمان خصوصی سازی:

اختیارات مولدسازی به استان‌ها واگذار شده است

معاون وزیر اقتصاد و دارایی و سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: مسیر مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تسهیل شده و برای سرعت بخشی، بیشتر اختیارات به استانداران تفویض شده است.

 ابراهیم بازیان شامگاه سه‌شنبه در حاشیه کارگروه مولدسازی هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به محدودیت منابع کشور در تخصیص به پروژه‌های عمرانی لازم است منابع حبس شده‌ای که سال‌ها بدون استفاده در اختیار دستگاه‌های دولتی بوده در قالب مولدسازی به تکمیل این پروژه‌ها اختصاص یابد.

وی ادامه داد: هم اکنون در سطح کشور استانداران تلاش خوبی برای شناسایی اموال مازاد و ارزش افزایی و ارزش گذاری این املاک داشته‌اند و بسته‌های رونق ناظر بر املاک شناسایی و قیمت گذاری شده از یک سو و پروژه ‌ای نیمه تمام نیازمند اعتبار از محل مولدسازی تهیه شده است.

بازیان اضافه کرد: برای کوتاه‌تر شدن مسیر، غیر از یک بار قیمت‌گذاری در تهران و صدور مجوز نهایی که حداکثر ظرف مدت یک ماه انجام می‌شود، بقیه مراحل و مسیر در استان‌ها طی می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به بازدید خود از بیمارستان در حال ساخت ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس تصریح کرد: این کانون درمانی مهم بیش از یک دهه، در انتظار تخصیص اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری است و اکنون مولدسازی فرصت مناسبی برای تامین این اعتبار است تا زودتر به بهره‌برداری برسد و به یک مطالبه مهم مردم پاسخ داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.