رشد ۳۱ درصدی تایید صلاحیت داوطلبان مجلس نسبت به دوره‌های گذشته در تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران، گفت: تعداد تایید صلاحیت داوطلبان مجلس در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

سید عباس جوهری روز چهارشنبه در تشریح وظایف اعضای کمیسیون بازرسی تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به نظارت بر محتوای تولید شده تاکید کرد و افزود: با بررسی‌های صورت گرفته اگر محتوایی نیاز به اصلاح و بازنگری داشته باشد به اطلاع نامزد‌های مورد نظر خواهد رسید.

معاون سیاسی استاندار تهران درخصوص فراگیری و بازتاب اخبار انتخابات در رسانه گفت: بر اساس اصلاح قانون انتخابات و عدالت تبلیغاتی - رسانه‌ای و بهره گیری یکسان نامزد‌ها از امکانات دولتی، در رسانه ملی شاهد یک تحول بی نظیر هستیم.

جوهری افزود: ایجاد کانال‌های تلویزیونی رویکرد بسیار مثبت، فرخنده و اثرگذاری است که کمک بزرگی به شناخت مردم از داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: از طریق این کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات مردم می‌توانند با رویکرد‌ها و دیدگاه‌های نامزد‌ها آشنا شوند و قطعاً هر میزان انتخاب، بر اساس شناخت دقیق‌تر صورت گیرد منتخبین اصلح‌تری وارد مجلس خواهند شد و شاهد مجلسی در تراز انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی همچنین به حضور و فعالیت خبرنگاران در فرآیند انتخابات به ویژه روز رأی گیری اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از همه تلاش‌های صورت گرفته تا به امروز، انشاالله با مساعدت شبکه تهران رسانه ملی تلاش می‌کنیم اخبار حوزه‌های انتخاباتی استان تهران را دقیق‌تر و به موقع به اطلاع مردم عزیز برسانیم.

جوهری به تعداد ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: امسال از جمع ۵ هزار ۷۰۶ نفر، ۳ هزار و ۸۹۸ نفر در استان تأیید صلاحیت شدند.

وی یادآور شد: ۶۸ درصد داوطلبان تأیید صلاحیت شدند و این موضوع یک رویکرد و نصاب بی سابقه تأیید صلاحیت شدگان داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره‌های قبل است که باید اعلام کنیم تعداد تأیید شدگان نسبت به دوره قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
ما میگیم ؛
این گونه نماینده فرستادن برای پارلمان کلاخوب نیست
اونوقت شما میفرمائید همه تایید صلاحیت شدند؟؟؟!!!

اصلا اینهایی که تائید کردید کی هستند
چه خط و مشی ی برای اداره مملکت دارند؟!!

باید نماینده از حزب شناخته شده بیاد داداش من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
ما رای نمیدهیم
Canada
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
انگیزه خدمت به مردم رفته بالا...!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
چه انگیزه ای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
انگیزه ؟
آخرین اخبار