تایباد ظرفیت اسکان شبانه ۱۰۰ مسافر نوروزی را دارد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار تایباد گفت: مدارس این شهر ظرفیت اسکان شبانه ۱۰۰ نفر مسافر در ایام نوروز را دارند.

غلامرضا قیاسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تایباد در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان گفت: مدارس شهر تایباد ظرفیت اسکان شبانه ۱۰۰ نفر مسافر که در ایام نوروز وارد شهرستان می‌شوند را دارند.

وی افزود: در صورت نیاز، اداره آموزش و پرورش آمادگی فراهم کردن مدارس دیگر برای اسکان مسافران نوروزی و ظرفیت شب‌خوابی شهرستان را دارد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تایباد ادامه داد: مدرسه حضرت خدیجه کبری (س) در شهر تایباد برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که اتاق‌های خوابگاه آن با نرخ مصوب در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

قیاسی بیان کرد: در محور‌های مواصلاتی شهرستان، تعداد ۵ نقطه حادثه خیز وجود داشته که ۴ نقطه در محور خواف با تامین روشنایی و علائم رانندگی و یک نقطه در محور باخرز ایمن سازی شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ در جاده‌ها مستقر خواهند شد و بیمارستان تایباد و گروه‌های بهداشت محیط در آمادگی کامل قرار دارند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تایباد اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در اماکن گردشگری و تاریخی، البته با محوریت ماه مبارک رمضان در این شهرستان پیش بینی شده است.

قیاسی گفت: نظارت‌های امنیتی برای جلوگیری از قاچاق کالا، مواد مخدر و اشیای تاریخی تشدید می‌شود و در جاده‌ها و نیز پایانه مرزی دوغارون، بازرسی‌هایی توسط فرماندهی انتظامی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهر تایباد در سال گذشته، در حوزه نصب اِلِمان‌های نوروزی و فضاسازی شهری در سطح خراسان رضوی رتبه چهارم را کسب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.