احتمال تعطیلی ادارات استان به علت ناترازی گاز بر اثر انفجار شب گذشته

معاون سیاسی و امنيتی استاندار مرکزی گفت: از دیشب تلاش کردیم گاز خانگی قطع نشود اما اگر تا ساعات پایانی عصر امروز مشکل رفع نشود فردا تعطیل می‌شود.

نظری در خصوص انفجار در خط لوله گاز منطقه بروجن استان چهارمحال و بختیاری   گفت: حوالی ساعت یک بامداد گزارشی مبنی بر خرابکاری در شبکه توزیع گاز روی خطوط لوله در منطقه اصفهان و بروجن توسط عوامل ضد انقلاب دریافت شد. 

او افزود: با توجه به اینکه این خطوط جزء خطوط اصلی بودند گروه‎های امدادی و تجهیزات برای ترمیم مسیر با سرعت در مناطق مذکور مستقر شدند. 

معاون سیاسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: این اتفاق می‌توانست افت فشار را در استان‌های همجوار داشته باشد به همین دلیل ساعت ۳ بامداد جلسه‌ای به دستور استاندار مرکزی انجام گرفت.

نظری گفت: بر اثر این حادثه می‌بایست گاز بعضی کارخانجات را به نفع مصرف خانگی قطع می‌شد به همین دلیل مجبور شدیم به ناچار تا ترمیم کامل خطوط لوله، بعضی مجموعه‌ها از جمله نیروگاه و کارخانجات بزرگ را به سمت سوخت دوم سوق دهیم. 

او عنوان کرد: تمام تلاش بر این بود که مصارف خانگی قطع نشود و امیدواریم به زودی این مشکل رفع شود و در تلاش هستیم با استفاده از بیشترین ظرفیت بتوان این مشکل را در اولین فرصت حل کرد. 

معاون سیاسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: احتمال تعطیلی ادارات و مجموعه های اداری برای فردا وجود دارد و اگر تا ساعات پایانی عصر امروز این مشکل رفع نشود فردا تعطیل خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
مازوت سوزی نیروگاه حرارتی شازند را متوقف کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
کل مملکت تعطیل هست و اقتصاد کشور فلج شده