امضای تفاهم نامه اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در ۴ شهر شهرستان نور

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از امضای تفاهم نامه اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در ۴ شهر شهرستان نور خبر داد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان نور، گفت: تنها یک روز پس از سفر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مازندران و همچنین در پی بیست و دومین سفر استاندار مازندران به شهرستان نور، امضای تفاهم نامه اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها FTTX در چهار شهر نور، چمستان، رویان و ایزدشهر میان شهرداران این شهر‌ها و اپراتور متعهد در جلسه شورای اداری این شهرستان امضاء شد.

او افزود: حسب تاکیدات مقام عالی وزارت و استاندار مازندران، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال تا هفته دولت سال آینده به پایان خواهد رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران همچنین در خاتمه با اشاره به این تفاهم نامه، گفت: با انعقاد تفاهم نامه این چهار شهر و یک شهر بلده که قبلاً به امضاء شهردار مربوطه رسیده است، کلیه شهر‌های شهرستان نور به پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار FTTX پیوستند و تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.