حضور در انتخابات باید پرشورتر از همیشه باشد

فرمانده مرزبانی استان در حاشیه برگزاری جلسه آگاهسازی کارکنان فرماندهی گفت: حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باید پرشورتر از همیشه باشد.

 سردار رضا شجاعی در برگزاری جلسه آگاهسازی با توجه به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر حضور حداکثری مرزداران برای شرکت در انتخابات و تشویق و ترغیب خانواده و آشنایان برای حضوری فعال در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: حضور در انتخابات باید پرشورتر از همیشه باشد و ما باید در این ایام حساس مراقبت و اهتمام ویژه‌ای در مرز‌ها داشته باشم چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای خدشه دار کردن انتخابات خصوصاً در مباحث امنیتی خواهند کرد. 

فرمانده مرزبانی استان در ادامه افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی‌توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران با هدایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فریب نقشه‌های آنان را نخواهند خورد و با حضور پرشکوه خود اقتدار حکومت علوی را به رخ جهانیان خواهند کشید.
وی افزود: فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان بدون توجه به حزب و جناح گرایی و طرفداری از کاندیداها، در عرصه حضور دارد و هرگز به دشمنان و سودجویان اجازه نخواهد داد، خللی در روند اجرای سالم و مطلوب فضای انتخابات وارد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار