حضور پرشور در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان می‌شود

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: دشمن تلاش می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند به‌همین جهت حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی باعث ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی خواهد شد.

  احمد حیدری نیا در نشستی که با موضوع انتخابات در محل نمازخانه اداره جهاد کشاورزی شهرستان سراوان و با حضور پرسنل و ادارات تابعه برگزار شد ضمن تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی به سلامت انتخابات و انتخاب فرد اصلح نیز اشاره و بیان کرد: معیار انتخاب فرد اصلح در بیانات مقام معظم رهبری اشاره شده است و لازم است برآن اساس شخص انتخاب و برسر کار بیاید، در این صورت است که مشکلات کنونی رفع خواهد شد.
 
وی افزود: امروز استکبار جهانی و تمامی دشمنان مقابل انقلاب اسلامی ایران صف‌آرایی کرده اما انقلاب اسلامی با سرعت در مسیر پیشرفت در عرصه‌های مختلف قرار گرفته‌است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: دشمن تمامی ترفندهای خود را به کار گرفته و به نوعی می‌توان گفت این آخرین تلاش دشمن است اما امت به پا خواسته و انقلابی ایران اسلامی همانند دیگر سنوات در صحنه و در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت و نقشه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.
 
وی با بیان اینکه برای داشتن ایرانی قوی باید انتخاب اصلح داشته باشیم، تصریح کرد: حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران باعث ناامیدی دشمنان از مردم ایران خواهد شد لذا باید همه با شور و توان مضاعف در این عرصه حضور داشته باشیم.

برچسب ها: انتخابات ۱۴۰۲ ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار