ترامپ به پرداخت جریمه ۴۵۴ میلیون دلاری محکوم شد

دادگاهی در نیویورک، رئیس جمهور سابق آمریکا را به پرداخت جریمه ۴۵۴ میلیون دلاری در پرونده کلاهبرداری مدنی محکوم کرد. 

هفته گذشته، در ۱۶ فوریه، دادگاه نیویورک، دونالد ترامپ را به اتهام کلاهبرداری مجرم شناخت. گزارش شده است که این سیاستمدار برای دریافت وام و بیمه با نرخ‌های مطلوب تر، صورت‌های مالی را جعل کرده است. این جرم باعث شدن ترامپ به پرداخت ۳۵۵ میلیون دلار جریمه محکوم شود. این در حالی است که دادگاه سود مبلغ کلاهبرداری را نیز محاسبه و آن را به ۴۵۴ میلیون دلار افزایش داده است.

به گزارش سی بی اس، ترامپ همچنین از داشتن پست‌های ارشد در هر شرکتی در ایالت نیویورک منع شد. این ممنوعیت به مدت سه سال قابل اجرا خواهد بود. علاوه بر این، رئیس جمهور سابق دیگر نمی‌تواند از بانک‌های دولتی درخواست وام کند.

گفته می‌شود در این دادگاه دو پسر ترامپ، دونالد و اریک، مجرم شناخته شدند که باید هر کدام چهار میلیون دلار پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
طرف مقابل ترامپ نه بایدن و دیگر دموکراتها بلکه ایران است که سرنوشت انتخابات امریکا را دردست دارد. با این وضع ترامپ هرگز حریف سیاستهای مخرب و توطئه گرانه ایران نخواهد شد و بهتر است برای حفظ مال و جان از عالم سیاست کنار رود. دادگاههایی که علیه امثال ترامپ اعلام جرم میکنند و همینطور رسانه ها، در نفوذ ایران قرار دارند.حمایت مالی و تسلیحاتی ناتو از حکومت زلنسکی داعشی، بزرگترین خدمت به تروریسم، و خیانت به مردم اروپا و امریکاست که انها را با بحران مالی مواجه میکند. ایران طراح جنگ اکرین است و کمکهای ناتو را تصرف میکند.
زلنسکی مانند مکرون و اردوغان و پوتین و بایدن و ... عامل نفوذی داعش است و تمام کسانیکه بعنوان پناهجوی جنگی به اروپا و امریکا رفته اند، طالبانی یا داعشی اند و کمکهای خیانتکارانه غرب به جنگ نمایشی اکراین، صرف گسترش تروریسم در جهان میشود و دلیل افول امنیت در غرب همین است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
پول داره میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
ایران هم باید خروج کنندگان ارز وخارج روندگان و سرمایه داران سواستفاده کننده رو جریمه و خزانه را پر کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
خیلی پوله
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۲۰:۰۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
خب،خیلی هم گرفته و باهاش کار کرده و سود کلان به جیب زده. ولی پدر سوخته مغز اقتصادی خیلی خوبی داره،با هر روشی خوب یا بد پول در میاره،تو دوشیدن هم استاد کم نظیری هستش.بلاشک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
دادگاه یعنی این پست و مقام اثری در حکم نداره . درست مثل دادگاههای خودمان!!!
آخرین اخبار