استاندار سیستان و بلوچستان :

کوتاهی و قصور هیچ یک از مسئولان برگزاری انتخابات پذیرفتنی نیست

کرمی با بیان اینکه باید تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در استان اندیشیده شود، گفت: هیچ بهانه‌ای از هیچ مسئولی در کوتاهی انجام مسئولیتش طی برگزاری انتخابات پذیرفتنی نیست.

 محمد کرمی با بیان اینکه سلامت و صیانت از آرای مردم مهم است و بایستی تمامی تمهیدات در این زمینه در نظر گرفته شود، اظهار کرد: مکلف به صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس هستیم.

وی افزود: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که شخصی در نقطه‌ای بخواهد دخالتی در امور داشته باشد. چرا که شدیدترین برخوردها با او صورت خواهد گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه باید به خدای متعال توکل داشته باشیم زیرا محکم‌ترین تکیه‌گاه، تکیه‌گاه الهی است بنابراین نباید برای دنیای دیگران خود را در معرض عذاب الهی قرار دهیم.

وی ادامه داد: نباید به واسطه دنیای دیگران نزد خداوند محاکمه شویم بر همین اساس موظف به صیانت و حفاظت از آرای مردم هستیم.

کرمی با اشاره به اینکه باید مسئولان برگزار کننده انتخابات تمامی پیش بینی‌های لازم  را در نظر بگیرند، عنوان کرد: نباید لحظه‌ای توقف در فرآیند برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای صورت گیرد.

وی افزود: در جلسات مختلف نیز خطاب به فرمانداران اعلام شده است آماده همکاری جهت فراهم نمودن بسترهای لازم برای برگزاری این انتخابات هستیم و اگر مشکلی از قبیل امکانات در این زمینه وجود دارد باید به سرعت برای رفع آن اقدام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اهداف بزرگ انقلاب اسلامی اهداف اسلام عزیز است، خاطرنشان کرد: هنگامی‌که ما در نظام اسلامی قبول مسئولیت نموده ایم، در واقع آمده‌ایم تا فرمان الهی را اجرا کنیم و این یک افتخار برای ما است.

وی ادامه داد: اجرای فرمان الهی رسالت سنگینی است که همواره بر عهده انبیا بوده است چرا که انبیاء و ائمه (ع) آمده بودند تا همه را به سوی بندگی هدایت کنند و رمز و راز بندگی را به ما نشان دهند تا ما بتوانیم راه دلدادگی به خداوند متعال را بیابیم.

کرمی گفت: انقلاب اسلامی در حال طی کردن راه دلدادگی به خدای متعال است و در همه زمینه‌ها تلاش می‌کند تا به دنیا نشان دهد که اسلام الگوی بی‌نظیر برای اداره جامعه بشریت و اجرای عدالت است.

 

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار