مشارکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه است

فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: مردم با حضور بانشاط در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، هدف مهمی چون تشکیل مجلس قوی و کارآمد را دنبال می‌کنند و مشارکت در انتخابات تکلیف و وظیفه همه است.

 علیرضا ملاشاهی با تبریک اعیاد شعبانیه و اهمیت انتخابات پیش‌رو    بیان کرد: حضور گسترده آحاد مردم در عرصه مهم انتخابات ضمن اقتدار، عزت و افتخار برای ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: مخالفان حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو با ایجاد ده‌ها شبکه و رسانه و هزاران ساعت تولید محتوا و با تمام توان به دنبال کاهش میزان حضور مردم در انتخابات هستند؛ اما سؤال این است اگر حضور مردم اهمیتی ندارد؛ چرا این بنگاه‌های رسانه‌ای و جبهه دشمن با تمام توان به دنبال کاهش مشارکت مردم هستند.

فرماندار ویژه زابل به قدرت نظامی کشور اشاره کرد و بیان داشت: کشور در بعد نظامی و جنگ سخت قوی است و هر روز شاهد موفقیت‌هایی در این حوزه هستیم و دشمنان این سرزمین از بازدارندگی قدرت نظامی ایران اسلامی باخبر هستند و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دوره بزن‌دررو در کشور ما تمام شده است.

وی تصریح کرد: حفظ جمهوری اسلامی ایران که برای آن خون‌ده‌ها هزار شهید از بهترین فرزندان این سرزمین ریخته شده، بسیار مهم است، در سیره امامین انقلاب مبحث انتخابات و مشارکت حداکثری، جمهوریت و اسلامیت نظام وابسته به رأی و مشارکت و انتخاب مردم است.

وی افزود: سیستان باید پرچم‌دار کشور در موضوع مشارکت در انتخابات باشد که این امر با تلاش شما و همه مردم محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار