تجمع مردم واشنگتن مقابل سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

در پی خودسوزی یک خلبان آمریکایی حامی مردم غزه مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن، مردم آمریکا مقابل این مکان تجمع کردند.

مردم در شهرهای مختلف کشور آمریکا امروز سه شنبه برای احترام به روح آرون بوشنل، خلبان آمریکایی که روز گذشته مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن خودسوزی کرد، مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در لس آنجلس و کالیفرنیا و سفارت این رژیم در واشنگتن مراسم بیداری برگزار کردند.

براساس گزارش المیادین، بعدازظهر یکشنبه، خلبان آمریکایی در اعتراض به سیاست حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه توسط سران آمریکا، مقابل سفارت این رژیم در واشنگتن، خود را به آتش کشید. بوشنل که یونیفورم نظامی پوشیده بود، پس از معرفی خود به عنوان سربازی که در حال حاضر در نیروی هوایی آمریکا خدمت می‌کند، در ویدئویی که به صورت زنده در اینترنت پخش شد، گفت: من دیگر در نسل کشی شریک نخواهم بود.

او در مسیر خود به سمت ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی افزود: اکنون اعتراض بسیار خشونت آمیزی ترتیب خواهم داد، اما اعتراض من در مقایسه با آنچه فلسطینی‌ها به دست اشغالگران خود تجربه می‌کنند قابل مقایسه نیست.

او سپس در حالی که خود را به آتش کشید، فریاد می‌زد فلسطین را آزاد کنید. روزنامه آمریکایی «پولیتیکو» مرگ سرباز آمریکایی را نقطه اوج موج فزاینده نارضایتی از سیاست آمریکا در قبال غزه دانست.

در همین راستا، معترضان یهودی در لابی شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی» در نیویورک تجمع کردند تا حضور جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در یکی از برنامه‌های این شبکه را تحریم کنند. تعدادی از معترضان لباس‌هایی پوشیده بودند که روی آن نوشته شده بود: دیگر تیراندازی نکنید. معترضان تاکید کردند که سیاست خارجی آمریکا نسل کشی غزه را تامین مالی و مسلح کرده است. سازمان « صدای یهود برای صلح» ضمن تایید دستگیری ۵۰ تظاهرکننده از بایدن خواست از حمایت از رژیم صهیونیستی در تجاوزاتش به غزه دست بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
خدا رحمت کند این جوان با وجدان و بسیار ناراحت از وضع کنونی مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین . . . نفرین ابدی بر صهیونیست ننگ ابدی بر طرفدارها و حامیان این رژِیم ضد بشری و نسل کش
آخرین اخبار