احداث یک هزار و ۲۶۶ واحد مسکن برای دانشگاهیان استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یک هزار و و ۲۶۶ واحد مسکن برای دانشگاهیان استان احداث می‌شود.

محبوب حیدری گفت: اداره کل راه و شهرسازی برای احداث این تعداد مسکن دانشگاهیان ۱۶ هکتار زمین در اختیار دانشگاه‌های استان قرار داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه قرارداد ساخت ۲۴ هزار و ۸۴۴ واحد مسکونی در ۱۳ شهر این استان با پیمانکاران منعقد شده است ، افزود: در ۹ شهر هم تسهیلات ۱۴ هزار و ۸۱۷ واحد در بانک‌های عامل در حال پرداخت است.

او با اشاره به میزان واریزی آورده اولیه متقاضیان مسکن در استان اظهار کرد: در ۱۴ شهر تعداد ۲۸ هزار و ۸۷۹ متقاضی آورده بالای ۴۰ میلیون تومان و ۲۰ هزار و ۱۷۳ متقاضی هم وجه بالای ۸۰ میلیون تومان را واریز کردند.

حیدری اظهار کرد: همچنین در ۱۴ شهر به تعداد ۲۱ هزار و ۶۴۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه و در ۱۵ شهر برای ساخت ۳۳ هزار و ۱۴۱ واحد مسکونی زمین تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین با اشاره به اجرای موفق قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت ادامه داد: تعداد متقاضیان دارای سه فرزند در ۱۵ شهر استان یک هزار و ۹۲۵ نفر ثبت شده و تاکنون ۳۰۰ قطعه زمین به این متقاضیان واگذار شده است.

او تعداد متقاضیان چهار فرزندی زیر۲۰ سال در استان را ۴۹۶ نفر اعلام کرد و گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت زمین رایگان در شهرهای خلخال، نمین، لاهرود و جعفرآباد به متقاضیان در نظر گرفته شده و تاکنون به هشت خانواده دارای چهار فرزند زیر۲۰ سال زمین رایگان واگذار شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.