انتخابات در ۲۲۰ شعبه اخذ رأی ملایر به شکل تمام الکترونیک در حال انجام است

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: تا این لحظه هیچ مشکلی در فرآیند اجرای انتخابات تمام الکترونیک در ملایر نداریم و در تمامی ۲۲۰ شعبه اخذ رای، انتخابات روال خوبی را طی می‌کند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: تا این لحظه هیچ مشکلی در فرآیند اجرای انتخابات تمام الکترونیک در ملایر نداریم و در تمامی ۲۲۰ شعبه اخذ رای، انتخابات روال خوبی را طی می‌کند.

سلمان اسماعیلی گفت: ۲ برابر بیش از نیازمان صندوق‌های الکترونیکی پیش‌بینی شده و محدودیتی در ارسال صندوق در شعب اخذ رأی نداریم.

او گفت: در هر شعبه‌ای درصدی بیشتر از برآورد‌ها صندوق الکترونیکی ارسال شده و هر لحظه‌ای هم احساس کنیم که صف‌های طولانی شکل گرفته و بخشداران و اعضای هیات اجرایی اعلام نیاز کنند، به سرعت صندوق الکترونیکی ارسال می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تعداد شعبه‌های اخذ رأی در این دوره از انتخابات شهرستان، گفت: ۱۹۹ شعبه به ۲۲۰ شعبه افزایش یافت که از این تعداد ۱۰۸ شعبه شهری و ۱۱۲ شعبه روستایی است و ۱۴۷ شعبه ثابت و ۷۳ شعبه سیار داریم.

اسماعیلی گفت: با یک ابتکار عمل و خلاقیت، هر جایی که احساس کردیم یا برآورد‌ها نشان می‌داد امروز حضور جمعیتی از مردم را داریم، به عنوان نقطه هدف شعبه سیار لحاظ کردیم و شعبه‌های سیار در سطح شهرستان فعال هستند.

او گفت: ۱۲۰۰ رای اولی در ملایر و بیش از ۶۰۰ رای اولی هم در مناطق آموزشی سامن و جوکار وجود دارد که امروز پرشور پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم ملایر همیشه نشان دادند که در صحنه‌های دفاع از انقلاب و اسلام و کشور پیشقدم هستند و در این دوره از انتخابات هم سربلند بیرون می‌آیند.

اسماعیلی گفت: از همان ساعت‌های اولیه رای‌گیری مردم آمده‌اند و در بسیاری از شعبه‌ها صف‌های زیادی شکل گرفته و تقاضا دارم از مردم در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور داشته باشند و رای دادن خود را به ساعت پایانی مهلت قانونی موکول نکنند تا بتوانند در این حماسه بزرگ سیاسی شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار