استاندار بوشهر:

پیشرفت فیزیکی بزرگراه دالکی به کنارتخته به ۳۶ درصد رسید

استاندار بوشهر از پیشرفت ۳۶ درصدی مسیر دالکی به کنارتخته خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

احمد محمدی زاده در بازدید از بزرگراه دالکی به کنارتخته اظهار داشت: دولت سیزدهم در اجرای طرح‌های اولویت دار به ویژه در حوزه آب و راه و مسکن و درمان، اهتمام جدی دارد و در استان بوشهر شاهد اجرای پرشتاب طرح‌های عمرانی هستیم.

وی افزود: مسیر بوشهر به شیراز از محور‌های مهم جنوب کشور است که از ترافیک بالایی برخوردار است و همواره حوادث زیادی در این مسیر رخ می‌دهد.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت اجرای این محور خاطر نشان کرد: طول باند دوم محور دالکی به کنارتخته ۱۸ کیلومتر است که با اتمام این باند، مسیر ۲۹ کیلومتری کنونی ۱۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

محمدی زاده از پیشرفت ۳۶ درصدی مسیر دالکی به کنارتخته خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز بیان کرد: برای اتمام این مسیر در مجموع ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تامین آن به اتمام این طرح در دولت سیزدهم کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: در سال‌های اخیر به شکل متوسط در تعطیلات نوروز چهار میلیون تردد (رفت و برگشت) در محور دالکی - کنارتخته انجام می‌شود که این میزان تردد اجرای هر چه سریع‌تر طرح را ضرورت بخشیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.