کناره‌گیری یکی از نامزد‌های حزب دموکرات از انتخابات آمریکا

دین فیلیپس از رقابت برای نامزدی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل حمایت حزب از بایدن، کناره گیری کرد.

دین فیلیپس، نماینده ایالت مینه سوتا، با تایید حمایت خود از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری حزب دموکرات در سال ۲۰۲۴ کناره‌گیری کرد.

براساس گزارش سی ان ان، فیلیپس در پستی در پلتفرم X نوشت: من در سال ۲۰۱۸ برای مقاومت در برابر دونالد ترامپ (رئیس جمهور سابق) در کنگره شرکت کردم و در سال ۲۰۲۱ به خاطر دونالد ترامپ در ساختمان کنگره گیر افتادم و در سال ۲۰۲۴ برای ریاست جمهوری شرکت کردم. برای مقاومت مجدد در برابر دونالد ترامپ، زیرا آمریکایی‌ها خواستار جایگزینی بودند و دموکراسی نیاز به انتخاب دارد. 

او افزود: اما واضح است که جایگزین من نیستم. واضح است که جو بایدن نامزد ما است و فرصت ما برای نشان دادن اینکه آمریکا قصد دارد چه کشوری باشد.

کناره گیری فیلیپس، نویسنده ماریان ویلیامسون را به عنوان آخرین رقیب بایدن برای نامزدی حزب باقی می‌گذارد. در ۷ فوریه، پس از اینکه بایدن به اولین پیروزی رسمی خود در انتخابات مقدماتی حزب در کارولینای جنوبی دست یافت، کارزار انتخاباتی خود را تعلیق کرد.

اما ویلیامسون در یک کلیپ ویدیویی اعلام کرد که پس از پیشی گرفتن از فیلیپس در انتخابات مقدماتی میشیگان، تصمیم خود را پس گرفته و کمپین خود را از سر می‌گیرد.

او گفت: از امروز تعلیق کمپین خود برای ریاست جمهوری آمریکا را لغو می‌کنم. من آن را به حالت تعلیق درآوردم، زیرا رقابت را می‌باختم، اما چیز بسیار مهمتری وجود دارد. رقابت در اینجا در خطر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
فقط ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
هر رئیس جمهوری تو امریکا میاد سر کار با وعده خاتمه دادن به جنگ قبلی انتخاب میشه بعد جنگ جدید ایجاد میکنه، مردم آمریکا هم گرفتارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
جنگ جدیدو اربابتون پوتین راه انداخته
آخرین اخبار