هشدار بایدن نسبت به نپذیرفتن شکست در انتخابات ۲۰۲۴ توسط ترامپ

رئیس جمهور آمریکا هشدار داد احتمال دارد همان‌گونه که در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، ترامپ نتایج انتخابات ۲۰۲۴ را نیز نپذیرد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که دونالد ترامپ، سلف و رقیب احتمالی او در انتخابات ۲۰۲۴ شکست خود را در روند انتخابات در صورتی که به نفع رئیس جمهور دموکرات تمام شود، نمی‌پذیرد.

مجله نیویورکر به نقل از بایدن نوشت: شکست خوردگانی که همیشه می‌بازند اهل تدبیر نیستند. فکر می‌کنم او برای پیروزی دست به هر کاری می‌زند. اگر من برنده شوم و زمانی که برنده شدم، فکر می‌کنم او اعتراض خواهد کرد.

بایدن (۸۱ ساله) در مصاحبه با نیویورکر از تصمیم خود برای نامزدی برای دومین دوره ریاست جمهوری علیرغم نگرانی در مورد سن و توانایی‌های ذهنی خود دفاع کرد. او گفت: اگر فکر می‌کردید در بهترین موقعیت برای شکست دادن کسی هستید که در صورت پیروزی، ماهیت آمریکا را تغییر می‌دهد، چه می‌کنید؟

بایدن اخیراً بر حمله به ترامپ و هشدار نسبت به خطر او برای دموکراسی آمریکایی تمرکز کرده است. با وجود این، بایدن نسبت به عملکرد انتخاباتی خود ابراز اطمینان و خاطرنشان کرد که رسانه‌ها به ترامپ به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ امتیاز دادند، اما نتایج به نفع دموکرات‌ها بود. او با اطمینان افزود: تنها من او را شکست دادم و دوباره او را شکست خواهم داد.

رئیس جمهور سابق ترامپ (۷۷ ساله) ترجیح آشکاری برای کسب نامزدی حزب جمهوری خواه برای شرکت در انتخابات نوامبر ۲۰۲۴ دارد. او به دنبال بازگشت به کاخ سفید است که پس از شکست در انتخابات ۲۰۲۰ از بایدن آن را ترک کرد. ترامپ در آن زمان با توجه به اینکه بایدن به پیروزی نرسیده بود به نتیجه اعتراض کرد.

رئیس جمهور سابق با اتهامات جنایی فدرال به توطئه برای لغو نتایج انتخابات چهار سال پیش و نقش او در حمله هوادارانش به ساختمان کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ مواجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
یکی به بایدن بگه قرار نیست تا چند ماه دیگه زنده باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
بایدن و طرفداراش هم دارند سفسطه می کنند و از الان معلوم است که شکست خواهند خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
بایدن مگر هشدار را میداند یعنی چه
آخرین اخبار