ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: بیش از ۱۰ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

امید نسیمی در بازدید از سامانه هوشمند محور مغان با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود افزود: میانگین سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین علاوه بر رعایت سبقت و سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

او محور‌های گرمی-بیله سوار، مشگین شهر –کنگرلو و بران-قره آغاج را جزو محور‌های پرتردد سرعت غیرمجاز استان برشمرد و تصریح کرد: در مدت یاد شده ۳۰۰ هزار و ۵۷۰ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور گرمی –بیله سوار، ۲۷۷ هزار و ۶۹۵ تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو و ۳۸۹ هزار و ۲۱۷ تردد نیز در محوز مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۸۰۷ هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده اظهار کرد: در این مدت ۱۵۷ هزار و ۵۴ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل، ۹۲ هزار و ۵۹۶ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۷۴ هزار و ۶۱۶ تردد نیز در محور اسالم-خلخال ثبت شده است.

نسیمی در مدت یاد شده از ثبت ۲۴ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۵۷۱ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:در این مدت محور آستارا-اردبیل با ۲ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۱۳۰ تردد، اردبیل-آستارا با ۱ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۸۰ تردد و محور اردبیل-نیر با ۱ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۸۶۰ تردد جزو محور‌های پرتردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز استان است.

او فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محور‌های استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار