چشم به راهیم در خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: پویش طرح نوروزی چشم به راهیم همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: پویش طرح نوروزی چشم به راهیم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

او با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های رسانه و صدا و سیما و با هدف فرهنگ سازی به مسافران در حوزه ایمنی در این طرح افزود: در جهت اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص فرهنگ‌سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی، پویش نوروزی چشم به راهیم در مجتمع خدماتی رفاهی زنان نرجس القورات برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


جلال زاده به ایجاد توجه و انگیزه در سرنشینان وسیله نقلیه برای ایفای نقش حداکثری موثر و هوشمندانه در کاهش حوادث اشاره کرد و ادامه داد: نقش همراهان راننده در ایمنی سفر‌های گروهی و خانواده، حواس‌پرتی ناشی از استفاده تلفن همراه، استعمال دخانیات و یا خوردن خوراکی، خستگی و خواب‌آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی و رانندگی در شرایط خاص، موضوعات تشکیل‌دهنده پویش چشم به راهیم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در این پویش استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازمانی و فراسازمانی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: پویش چشم به راهیم با هدف افزایش ایمنی در سفر‌های نوروزی برای خودرو‌های شخصی و حمل و نقل عمومی با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های لازم برای تحقق اهداف و برنامه‌های هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.