علت کمبود سوخت در خراسان جنوبی چه بود؟

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: یکی از دلایل صف‌های طولانی گازوئیل در استان، محدودیت سوختگیری در استان‌های مجاور است.

عابدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: صف‌های طویل سوخت گیری در جایگاه‌های عرضه سوخت استان به محدودیت عرضه سوخت گازوئیل در استان‌های مجاور خراسان جنوبی چون سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان مرتبط است.

او افزود: رانندگان این استان‌ها سعی می‌کنند قبل از ورود به استان خود در خراسان جنوبی سوخت گیری کنند، به همین سبب با محدودیت سوخت و ترافیک خودرو‌های سنگین در جایگاه‌های عرضه سوخت استان مواجه هستیم.

عابدانی اظهار کرد: به علاوه طی چند روز آینده و با ورود به سال جدید شاهد منع تردد خودرو‌های سنگین در جاده‌ها خواهیم بود و همین موضوع ترافیک ناوگان حمل بار را تشدید کرده است.


بیشتر بخوانید


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: با افزایش سهمیه جایگاه‌ها و رفع خرابی آن‌ها این مشکل مرتفع می‌شود.

او با بیان این که از ۱۰ روز گذشته به این طرف شاهد ازدحام در جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی هستیم عنوان کرد: شرایط عرضه سوخت در خراسان جنوبی در مقایسه با استان‌های مجاور استان شرایط مطلوب تری دارد به همین واسطه شاهد ازدحام خودرو‌ها سنگین در خراسان جنوبی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار