چشمه موگرم چرام پذیرای گردشگران نوروزی

چشمه موگرم چرام یکی از مناطق زیبا و دلنشین است که هر ساله در فصل بهار پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی از سراسر استان و حتی استان های همجوار است.

شهرستان چرام در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود آثار باستانی و تاریخی و باغستان های سبز و چشمه ساران پرآب، سرزمینی برای پذیرایی از دوستداران جاذبه های طبیعی در آستانه فصل بهار است.

چشمه موگرم یکی از چشمه های شهرستان چرام است که این چشمه در فاصله 7 کیلومتری جاده فرعی چرام – شیخ حسین – تنگ پیرزال قرار دارد.

با توجه به اینکه در این شهرستان امسال باران های پی در پی خوبی بارید باعث جاری شدن چشمه های فصلی و دائمی در این شهرستان شده است.

چشمه موگرم چرام یکی از این چشمه هاست که با خارج شدن از شکاف های کوه و جاری شدن در دشت، منظره ای زیبا و آرامش بخش را بوجود آورده است.

زیبایی و آرامش حاکم بر این منطقه گردشگری باعث شده که همه ساله در فصل بهار و تابستان افراد زیادی از روستاها و شهرهای دور و نزدیک برای گشت و گذار به این منطقه بیایند.

علاوه بر گردشگران و طبیعت دوستان، این چشمه باعث ذوق و خوشحالی کشاورزان منطقه اطراف آن شده و با این نعمت خدادادی به آبیاری زمین های کشاورزی خود می پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.