اجرای رویداد ملی دختران ماه در سیستان و بلوچستان

مدیر کانون های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: رویداد ملی دختران ماه با مشارکت آستان قدس رضوی و کمیته امداد حضرت امام(ره) در این استان اجرا شد.

دادخدا خدایار   اظهار کرد: در این طرح، دسته‌ای از بانوان و پشتیبانان معنوی بهمراه پرچم متبرک امام رضا(ع) به درب منازل دختران موصوف در سطح ۲۶ شهرستانِ سیستان و بلوچستان مراجعه می‌کنند و با اجرای آئینی خاص، حال و هوای امام‌رضایی ایجاد و بسته‌ی هدایای آستان‌قدس رضوی را اهدا و به آنان توفیق تشرف به بارگاه الهی را شادباش می‌گویند.

وی افزود: بسته‌های اهدایی شامل چادر نماز، جانماز بزرگ و کوچک، مهر و تسبیح، یک جلد کتاب و ۲ کیف بزرگ و کوچک است .

مدیر کانون های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با اجرای این رویداد ملی در استان، منازل چهار هزار و ۳۳۰ نفر از دختران ۹ ساله‌ مکلف‌ شده‌ شیعه و سنی استان رنگ و بوی رضوی گرفته است.

وی بیان کرد: در نظام تربیتی آموزشی ایران اسلامی، یکی از اقدامات صورت گرفته برای آشنایی نوجوانان با راه و رسم زندگی معنوی برگزاری جشن تکلیف است، برنامه‌ای که آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی محسوب می‌شود.

رویداد ملی "دختران ماه" ویژه ۲۰ هزار دختر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) درسطح کشور برنامه ریزی شده که توسط امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با همکاری کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار