کشف ۴۰۰ کیلوگرم مخدر در دنا

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف محموله ۴۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک از ۲ دستگاه خودروی در شهرستان دنا خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در جاده‌های استان موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دنا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری محور یاسوج - اصفهان به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو مشکوک شدند و دستور توقف داند.

سرهنگ اکبری افزود: رانندگان خودرو‌ها با بی‌توجهی به دستور پلیس از محل متواری شدند که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس تیراندازی به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو‌ها متوقف و ماموران در بازرسی از آنها ۴۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

جانشین انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۴ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ۱۰ باند مواد مخدر متلاشی و بیش از ۲ هزار ۳۰۰ نفر دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.