پیشگیری از ورشکستگی ۴۲ شرکت و احیای ۵۸ واحد تولیدی، دست آورد دادگستری گلستان در سالی که گذشت

رییس کل دادگستری گلستان به همراه شورای قضایی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در این دیدار اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته خوشحال کننده و امیدوارکننده بود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در این دیدار با بیان این که کار در دستگاه قضایی سخت و حساس است افزود: گزارش ارائه شده از عملکرد دادگستری استان و مجموع اقداماتی که در این گزارش اشاره شد، خوشحال کننده بود.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به تلاش‌های قضایی برای رفع موانع حقوقی طرح‌های پتروشیمی استان و جزیره آشوراده گفت: امیدواریم زودتر این طرح‌ها اجرایی شود و مردم استان از نتیجه آن بهره‌مند شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این دیدار با تشریح بخشی از عملکرد دادگستری استان در سال ۱۴۰۲ گفت: پتروشیمی گلستان، آشوراده و موج‌های آبی از پرونده‌های شاخص بود که سال گذشته با مدیریت قضایی به سرانجام رسید.

رئیس شورای قضایی استان گلستان افزود: جلوگیری از ورشکستگی ۴۲ شرکت و احیای ۵۸ واحد تولیدی از دیگر دستاورد‌های دادگستری استان بود.

آسیابی گفت: ۱۸۴ میلیارد تومان از معوقات بانکی هم با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری به بیت المال بازگردانده شد.

وی ادامه داد: راه اندازی دومین کانون داوری حرفه‌ای، ایجاد مجتمع شوق زندگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد مجتمع محاکم خانواده هم از دیگر تلاش‌های ما برای تحقق عدالت قضایی در سال گذشته بود.

آسیابی افزود: خوشبختانه ارزیابی‌ها نشان می‌دهد دادگستری استان در بیشتر شاخص‌های سندوتحول قضایی جایگاه مطلوبی دارد و رضایت ۷۱ درصدی مراجعان از عملکرد دادگستری استان نیز افتخاری برای ماست.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با اقدامات قاطعانه قضایی و انتظامی در سال گذشته میزان سرقت در استان ۱۵ درصد کاهش یافت..

برچسب ها: دادگستری ، ورشکستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.