آیت الله نورمفیدی:

مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم غزه وحدت را سرلوحه خویش قرار دهند

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به فرا رسیدن ۱۲ فروردین سالروز تشکیل نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: اکنون برای ادامه راه و آرمان‌های بنیان گذار انقلاب باید در مسیر مبارزه با ظلم و ظالم گام بر داریم.

آیت الله نورمفیدی عصر امروز در نشست روحانیون اهل سنت با عنوان هلال غزه در حوزه علمیه امام خمینی گرگان گفت: اعتقاد و نیت امام خمینی (ره) در مسیری که برای احیای اسلام گام برداشته بود بزرگترین رمز موفقیت و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بود و ایشان شرق را به حیرت و غرب را به لرزه انداخت.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اکنون برای ادامه راه و آرمان‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی باید در مسیر مبارزه با ظالم بکوشیم و مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم غزه به عنوان بخشی از پیکره اسلام وحدت را سرلوحه خویش قرار دهند.

وی با اشاره به آموزه‌های قرآنی افزود: اسرائیل زمانی متوجه ظلم خود می‌شود که دیگر کار از کار گذشته و فرصتی برای جبران باقی نمانده است.

آیت الله نورمفیدی ضمن ابراز تاسف برای برخی از کشور‌های اسلامی گفت: مسلمانان باید بدانند هر زخم بر تن غزه زخمی عمیق بر پیکره اسلام به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در گلستان اشاره به اینکه میهمانی خدا هدفی بسیار والاتر از تحمل گرسنگی و تشنگی دارد گفت: اگر ما بتوانیم مفاهیم عمیق رمضان را به درستی درک کنیم می‌توانیم به صفای حقیقی و خلوص قلوب برسیم.

آیت الله نورمفیدی افزود: فقها به عنوان هدایتگران جامعه به سوی حق بیش از سایرین نیازمند مراقبه و حفاظت نفس در مقابل وسوسه‌های شیطان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار