صهیونیست‌ها در غزه به اندازه یک تیپ نظامی کشته و مجروح دادند

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند تعداد نظامیانی که از این رژیم در نبرد غزه به هلاکت رسیده‌اند به اندازه یک تیپ نظامی و بی‌سابقه بوده است.

رسانه‌های صهیونیستی از آمار بالای کشته‌شدگان ارتش اشغالگر در نبرد‌هایی که با مقاومت فلسطین در نوار غزه انجام می‌دهند، خبر داده و آن را به اندازه یک تیپ ارتش توصیف کردند.

براساس گزارش المیادین، نیر دفوری، کارشناس نظامی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی ادعا کرد ارتش صهیونیستی در این جنگ ۶۰۰ جنگجو و ۳۰۰۰ مجروح از دست داد، چیزی که در دهه‌های گذشته از دست نداده بود. این در حالی است که مشخص شده رژیم صهیونیستی تعداد نظامیان به هلاکت رسیده خود را کمتر از واقعیت اعلام می‌کند.

ارتش اشغالگر صبح دیروز به کشته شدن یک سرباز در جریان نبرد‌های جاری با مقاومت فلسطین در مجاورت مجتمع شفا در غرب شهر غزه اعتراف کرد. به این ترتیب تعداد سربازان اسرائیلی کشته شده از ۷ اکتبر به ۵۹۵ نفر رسیده است که ۲۵۲ سرباز از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه از ۲۷ اکتبر کشته شده اند.

در این زمینه، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که ارتش اشغالگر نمی‌داند در غزه چه می‌کند، یعنی برنامه روشنی ندارد. بن کاسپیت، نویسنده سیاسی صهیونیست در وب سایت واللا گفت: در حال حاضر چیزی در نوار غزه وجود ندارد. ارتش در حال عقب نشینی است و این چیزی است که اسرائیل نمی‌تواند کنترل مطلق بر آن داشته باشد.

با تشدید کنترل ارتش اشغالگر بر انتشار آمار واقعی کشته‌شدگان و مجروحان در نتیجه نبرد‌های زمینی در نوار غزه در تلاش برای پنهان کردن میزان تلفات خود، داده‌های دقیق و کلیپ‌های ویدئویی پخش شده توسط مقاومت فلسطین نشان می‌دهد که خسارات ناشی از اشغال بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
حرومزاده ها به درک واصل شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اما نمیتوانندرزمندگان حماس را به شهادت برسانند از بدبختیشلن که شکست خورده اند کودکان وزنان بی گناه را میکشند لعنت براین حیوان صفتان صهیونیسم
Germany
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خدا شما صهیونهای متعفن لعنتتون کنه وحشی های نجس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
برای نابودی تروریست های دزد و متجاوز و باج خور باید هزینه داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
نابود باد اسراییل
نابود
نابود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
الحمدلله
الهی بیشتراز اینا بشه
آخرین اخبار