رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور عنوان کرد.

جهاد تولید رضایت و مشروعیت

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: امروز کشور به یک جهاد تولید رضایت و مشروعیت نیاز دارد که همگی می توانیم در تولید این رضایت و مشروعیت نقش سازنده ای داشته باشیم .

به گزارش روابط عمومی پلیس، حجت الاسلام والمسلمین" سیدعلیرضا ادیانی" در جمع کارکنان ستاد فرماندهی اتتظامی شهرستان بابل با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران گرامی در این ماه صیام و ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش های بی وقفه کارکنان افزود: نوروز از جلوه‌های رخ‌نمایی فعالیت کارکنان انتظامی کشور است، زمانی که همگان در تعطیلات و سفر به سر می برند کارکنان انتظامی با خدمات شبانه روزی خود نظم و امنیت را برای آحاد مردم به ارمغان می آورند که می بایست از این عزیزان و خانواده های محترمشان که در این خدمات رسانی نقش دارند قدردانی و تشکر کنم. 

این مقام انتظامی افزود: من در ایام نوروز از نقطه صفر مرزی سرخس استان خراسان رضوی تا پاسگاه های مرزی و از پاسگاه های پلیس راه تا یگان های انتظامی دور دست آنچه دیده ام عزم جدی،راسخ، انگیزه بالا، سرزندگی و جدیت در انجام ماموریت های محوله  و با روحیه بالا و با نشاط در حال خدمت رسانی بودند. 

وی تاکید کرد:در هر سمت و مسئولیتی که قرار داریم  بایدبا تمام قدرت و توان به وظیفه خود اشرافیت کامل داشته و دقیق و تکمیل آن را انجام دهیم و درخدمت رسانی  به مردم ذره ای درنگ و تعلل نداشته باشیم و بی منت و بدون ریا و تزویر به آنان بهترین خدمات را ارئه دهیم.

ادیانی اذعان داشت:  لباس انتظامی، لباس خدمت به مردم است و جنس کار انتظامی نیز زمینه اخلاص را فراهم می کند پس بدانید خدمت رسانی به مردم با نیت الهی در این لباس مقدس دنیا و آخرت شما را آباد می سازد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شما مجاهدان راه خدا با انگیزه بالا و نشاط، نوروزی سرشار از امنیت را برای همگان فراهم می‌کنید و تراز مقبولیت خود را بالا می‌برید.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور با اشاره به اهمیت شعار سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: امروز کشور به یک جهاد تولید رضایت و مشروعیت نیاز دارد که همگی می‌توانیم در تولید این رضایت و مشروعیت نقش سازنده‌ای داشته باشیم، چرا که دشمنان قسم خورده با تمام توان و قدرت سرمایه گذاری‌های هنگفت خود، قصد تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد نارضایتی در مردم را دارند، اما می‌توان با ارائه خدمت صادقانه و جهادی به ملت مقاوم ایران اسلامی این تهدید‌های دشمنان را به فرصتی برای ارتقاء اقتدار این نظام مقدس تبدیل کرد.

حجت الاسلام ادیانی گفت: ایام نوروز، ایام رخ نمایی خدمات انتظامی به آحاد مردم است وماه جبران مافات آن دستگا‌هایی است که می‌بایست کار می‌کردند و کم کاری کرده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان ماه مبارک رمضان را ماه ضیافت الهی، ماه استغفار و طلب بخشش و مغفرت دانست و تصریح کرد: انتظامی کشور باید از خودش یک تصویر معنوی در جامعه به نمایش بگذارد، تصویری که با دیدن آن دوستداران اسلام و انقلاب و تمامی آزادی خواهان جهان شاد و خرسند گردند و دشمنان و بدخواهان را نا امید و عصبانی کند.

برچسب ها: جهاد تولید ، شعار سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار